کارخانه فولاد سرمد ابرکوه

میلگرد ابرکوه، جزو معروف ترین و بهترین محصولات تولیدی  در داخل کشور بوده و به بازار مصرف عرضه می شود. میلگرد کارخانه فولاد سرمد ابرکوه در سایزهای 8 تا 32 با کیفیتی مرغوب در  اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده است که به یکی از بهترین تولید کنندگان مقاطع فولادی در کشور تبدیل شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فولاد سرمد ابرکوه و محصولات این مجموعه ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

فعالیت کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه، در سال ۱۳91 در 15 کیلومتری جاده ابرکوه به یزد تاسیس گردیده و در زمینه تولید انواع میلگرد در ابعاد ۸ تا ۳۲ میلیمتر و طبق آنالیز  A2، A3 و A4 فعالیت دارد. در حالت کلی این کارخانه، سالانه 60۰ هزار تن از تولیدات خود را به بازار مصرف عرضه می کند. حک شدن علامت SAIS بر روی محصولات ابرکوه، نشانه اصالت آن ها می باشد.

محصولات فولاد سرمد ابرکوه

محصولات فولاد ابرکوه، براساس استانداردهای روز تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. میلگرد A2، آج مارپیچی دور تا دور شاخه دارد که مقاومت تسلیم آن ۳۰۰۰ و مقاومت کششی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. همچنین میلگرد A3 آج جناغی به شکل ۷ و ۸ دارد‌ که مقاومت تسلیم آن ۴۰۰۰ و مقاومت کششی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

از میلگردهای گرید A2 قرار دارند، برای عملیات های عمرانی استفاده می کنند و با توجه به ساختار نیمه خشک که دارند، توصیه نمی شود که بر روی آن ها عملیات جوشکاری انجام شود. علامت اختصاری میلگرد فولاد ابرکوه SAIS است.

با توجه به انواع میلگردهای متنوع و با کیفیتی که کارخانه ابرکوه تولید می کند، امروزه مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. استفاده از محصولات این شرکت، مزیت‌ های بسیار زیادی دارد؛ به همین دلیل خریداران آن ها روز به روز در حال افزایش است. برخی از ویژگی های تولیدات این کارخانه می توان به مقاومت و دوام بالا، قابلیت چکش خواری و همچنین وزن استاندارد اشاره کرد.

قیمت روز میلگرد فولاد سرمد ابرکوه

میلگرد ابرکوه در ابعاد مختلف برای موارد خاص استفاده می شود. با توجه به اینکه امروزه نوسانات ارز افزایش پیدا کرده است؛ به همین دلیل قیمت انواع محصولات تولیدی در این کارخانه ثابت نیست و مدام در حال تغییر است. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد ابرکوه به عوامل متعددی بستگی دارد و شما برای تعیین قیمت باید این موارد را مد نظر داشته باشید.

وزن میلگرد فولاد ابرکوه یکی از مواردی است که در ارتباط مستقیم با قیمت نهایی، قرار دارد. همچنین میزان عرضه و تقاضای این محصول یکی از موارد دیگری است که در ارتباط با قیمت ها قرار دارد. هر اندازه که تقاضا برای محصولات افزایش پیدا کند، قیمت آن هم بالاتر می رود.

 تفاوت میلگرد آجدار ابرکوه A2 با میلگرد A3

میلگرد آجدار A2 جزء میلگرد های نیمه سخت به حساب می آید که به دلیل کم بودن کربن در ساختار این میلگرد قابلیت خم پذیری آن افزایش می یابد. معمولا میلگرد A2 در تولید خاموت استفاده می شود. تنش تسلیم و تنش گسیختگی در میلگرد آجدار A2 به ترتیب برابر با 3000 و 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع می باشد.

میلگرد آجدار A3 نیز جز میلگرد های نیمه سخت است. آج این گروه میلگرد به صورت هفت و هشت و جناغی می باشد و مقاومت بالاتری نسبت به میلگرد A2 دارد. تنش سیلان و تنش گسیختگی در این میلگرد به ترتیب 4000 و 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

میلگرد A2 به عنوان میلگرد عرضی و میلگرد A3 به عنوان میلگرد طولی قابل استفاده است. همچنین میلگرد آجدار A2 انعطاف‌پذیر تر از A3 می باشد و جوشکاری روی هر دو ممنوع می باشد.

سخن پایانی

امروزه خرید هر نوع محصول نسبت به گذشته بسیار راحت تر شده است؛ چرا که افراد به دو صورت حضوری و آنلاین می توانند برای خرید اقدام کنند. برای خرید میلگرد ابرکوه، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این کارخانه به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در زمینه عرضه میلگردهای ساختمانی و پروژه‌های عمرانی فعالیت دارد.

شما را برای خرید میلگرد فولاد ابرکوه، می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا کارشناسان بتوانند تناژ و حجم مورد نیاز شما را تامین کنند و قیمت ها را به طور دقیق در اختیار شما قرار دهند. برای استعلام قیمت ها و انواع میلگردها، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.