قیمت ورق آجدار گیلان

ورق آجدار گیلان

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)حالتابعاد (m)بارگیریقیمت (تومان)
1ورق 2.5 آجدار فابریکرول1کارخانهتماس بگیرید
2ورق 3 آجدار فابریکرول1کارخانهتماس بگیرید
3ورق 4 آجدار فابریکرول1کارخانهتماس بگیرید
4ورق 5 آجدار فابریکرول1کارخانهتماس بگیرید
5ورق 6 آجدار فابریکرول1کارخانهتماس بگیرید

احتمالا همه ما تا به الان به هنگامی که از پل عابر پیاده عبور کرده‌ایم یا از لوازمی همچون آسانسور استفاده کرده‌ایم، متوجه حضور مقاطعی نازک و آهنی تحت عنوان ورق فولادی شده‌ایم. این ورق‌ها در بسیاری از موارد به صورت نقره‌ای رنگ و براق هستند که معمولا این مشخصات متعلق به نوع استیل آن می‌باشد.



گستره تنوع ورق‌ها بسیار بالا است؛ به همین خاطر هر کدام از آن‌ها به طور اختصاصی در بخش‌های مخصوص به خود بکار می‌روند. یکی از انواع ورق‌های پرکاربرد فولادی، ورق آجدار است. کارخانه فولادی گیلان، یکی از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه به حساب می‌آید. به همین جهت قصد داریم در ادامه به بررسی قیمت انواع ورق آجدار بپردازیم.

قیمت ورق آجدار فابریک

ورق آجدار یکی از انواع پرمصرف ورق فولادی به حساب می‌آید که یا در کارخانه آج بر سطح آن اعمال می‌گردد و یا در کارگاه‌های مجهز، آج را بر ورق به صورت پرس کردن به وجود می‌آورند. در نوع اول ورق بدست آمده از نوع فابریک و در نوع دوم، ورق بدست آمده پرسی خواهد بود. همان‌طور که انتظار می‌رود، ورق آجدار فابریک به علت آن‌که در کارخانه و با تجهیزات تخصصی‌تر ساخته می‌شود، دارای قیمت بالاتری نیز می‌باشد.

قیمت ورق آجدار ۲ میل

ورق‌های آجدار در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار آهن آلات عرضه می‌گردند. یکی از ضخامت‌های پرکاربرد ورق آجدار، ضخامت 2 میلی‌متر است. این ورق همچنین در سایزهای مختلفی مانند 1000 در 2000، 1250 در 2500 و 1500 در 600 به تولید می‌رسد. قیمت این ورق در حال حاضر چیزی در حدود 44 هزار تومان می‌باشد.

ورق آجدار دست دوم

تصور بسیاری از افراد آن است که مقاطع و محصولات دست دوم، کارایی خود را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌توان از استفاده خاصی نمود. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است؛ چراکه در صورتی که ورق‌های آهنی، آسیب خاصی ندیده باشند، کاملا مستحکم خواهند بود و همانند ورق آجدار دست اول در راه‌پله‌ها، لوازم حمل و نقل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این ورق به علت قیمت پایین‌تر آن نسبت به نوع دست اول، محبوبیت بسیاری دارد.

قیمت ورق آجدار اصفهان

همان‌طور که پیش از این اشاره نمودیم، ورق آجدار از انواع پرمصرف ورق فولادی به حساب می‌آید. به همین جهت در کارخانه‌ها و استان‌های بسیاری تولید و توزیع می‌گردد. استان اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست و کارخانه‌های مختلفی در آن همچون فولاد مبارکه، مشغول به تولید و عرضه این ورق هستند. ورق آجدار در این کارخانه مطابق با استاندارد ST37 به تولید می‌رسد و با قیمت حدودی 36 تا 48 هزار تومان معامله می‌گردد.

قیمت ورق آجدار گالوانیزه

ورق‌های آجدار از نظر جنس ورق تولید شده از آن، در انواع مختلفی مانند استیل، گالوانیزه و آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق آجدار گالوانیزه به جهت آن‌که در فرآیند گالوانیزاسیون، سطح آن با فلز روی پوشش داده شده است، نسبت به دیگر انواع ورق آجدار دارای قیمت بالاتری بوده و نسبت به خوردگی مقاوم هستند. همین امر سبب آن خواهد شد که ورق‌های آجدار گالوانیزه برای مناطقی که در آن رطوبت و میزان بارش بالا است، مناسب باشند. این ورق در بازار دارای قیمت حدودی 53 هزار تومان می‌باشد.

قیمت ورق آجدار 3 میل

ورق آجدار به علت آن‌که موارد استفاده مختلفی را دارا است، در ضخامت‌های مختلفی نیز به تولید می‌رسد تا امکان پاسخگویی به این نیاز را داشته باشد. به عنوان مثال یکی از ضخامت‌های پرکاربرد از این ورق، ضخامت 3 میلی‌متر است. قیمت ورق آجدار 3 میل مابین 39 تا 47 هزار تومان است و با استانداردهای مختلفی همچون ISIRI 11535، DIN 59220، DIN10051 و DIN EN 10025 ساخته می‌شود.

قیمت ورق آجدار 5 میل

ورق آجدار 5 میل هم به صورت فابریک و هم به صورت پرسی در بازار آهن آلات عرضه می‌گردد. این ورق به علت آن‌که ضخامت بالایی دارد، مستحکم است و به زودی دچار خرابی یا آسیب نمی‌شود. به همین جهت از ورق آجدار با ضخامت بالا، در مواردی استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت قابل توجه باشد. قیمت خرید این ورق در بازار، بسته به سایز آن بین 38 تا 50 هزار تومان خواهد بود.

قیمت ورق آجدار 4 میل

عوامل متعددی همچون ضخامت، سایز و اندازه، قیمت مواد اولیه، نرخ تورم، عرضه و تقاضا و غیره، از جمله مواردی هستند که بر قیمت ورق‌های آجدار اثر می‌گذارند. قیمت ورق آجدار 4 میل نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود به طور کلی ورق آجدار 4 میل در بازار آهن، چیزی در حدود 39 تا 51 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. لازم به ذکر است که این ورق علاوه بر کاربرد در طراحی داخلی و خارجی سازه، در لوازم نقلیه، پل عابر پیاده و موارد مشابه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آیا آهن باکس در ازای خرید ورق آجدار گیلان فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید ورق آجدار گیلان تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت ورق آجدار گیلان در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

ورق سایر کارخانه‌ها