قیمت ورق رنگی هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفرنگ ورقضخامت (mm)ابعاد (m)حالتبارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق قرمز هفت الماس0.5عرض 1.25رولانبار شرکتکیلوگرم54,700
2ورق قهوه ای هفت الماس0.5عرض 1.25رولانبار شرکتکیلوگرم57,600
3ورق سفید هفت الماس0.5عرض 1.25رولانبار شرکتکیلوگرم54,700
4ورق نارنجی هفت الماس0.5عرض 1.25رولانبار شرکتکیلوگرم54,700
5ورق آبی هفت الماس0.5عرض 1.25رولانبار شرکتکیلوگرم54,700

ورق‌های فولادی، مقاطعی طویل و مسطح هستند که جزوی جدانشدنی از صنایع مختلف ساختمان سازی، خودروسازی و دیگر موارد مشابه به حساب می‌آیند. یکی از انواع ورق‎های فولادی که به علت شکل ظاهری زیبای آن، محبوبیت بسیاری میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده است، ورق رنگی می‌باشد که عمده کاربرد آن در سقف خانه و سوله است.

کارخانه‌های مختلفی در ایران همچون هفت الماس قزوین، مشغول به تولید و توزیع ورق‌های رنگی هستند که به تناسب اندازه و ضخامت، دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. در ادامه قیمت انواع ورق رنگی را بررسی خواهیم کرد.

وزن ورق رنگی هفت الماس

در کارخانه‌های فولادی برای تولید ورق رنگی، از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌کنند. ورق‌های گالوانیزه توسط رنگ‌های مخصوصی همچون رنگ الکترواستاتیک رنگ‌کاری می‌شوند که همین پوشش بر وزن آن تاثیرگذار خواهد بود و سبب تفاوت وزن با ورق گالوانیزه می‌شود. ضخامت، طول و عرض از دیگر پارامترهای اثرگذار بر وزن ورق رنگی بوده و وزن آن به طور کلی با فرمول زیر قابل محاسبه خواهد بود:

۱۰۰۰ / ضخامت *طول *عرض *چگالی آهن = وزن ورق رنگی

لیست قیمت شرکت هفت الماس

در کارخانه هفت الماس قزوین، انواع مختلف ورق‌های فولادی مانند ورق رنگی و گلوانیزه به تولید می‌رسند. ضخامت انواع ورق در این کارخانه مابین 0.4 تا 2.5 میلی متر است و در سایز و اندازه‌های مختلفی ورق را تولید می‌نماید. بازه قیمتی انواع ورق آهنی در شرکت هفت الماس به طور حدودی از 43 تا 57 هزار تومان می‌باشد. لازم به ذکر است که ورق رنگی در این کارخانه دارای تنوع رنگی بالا بوده و در انواع مختلفی همچون آبی، نارنجی، قرمز، سفید و سبز عرضه می‌گردد.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق آهنی رنگی علاوه بر شرکت  هفت الماس، در کارخانه‌های دیگری همچون فولاد مبارکه نیز تولید و عرضه می‌گردد. در این کارخانه ورق رنگی با بهترین کیفیت، ضخامت و سایزهای متنوع در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، قرمز، سفید، نارنجی، پرتقالی، قهوه‌ای روشن و سوخته، کرم و غیره توزیع می‌شود. ورق رنگی فولاد مبارکه با قیمت حدودی 55 تا 57 هزار تومان معامله می‌گردد.

قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق گالوانیزه در کارخانه هفت الماس با ضخامت 0.5 تا 2.5 میلی‌متر ساخته می‌شود که بسته به نوع کاربرد، انواع آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس در بازار آهن آلات چیزی در حدود 38 تا 48 هزار تومان تعیین می‌گردد و با عرض 1 و یا 1.25 ساخته می‌شود. در این کارخانه ورق ورودی عرضی در حدود 700 تا 1250 میلی‌متر دارد و در مقابل عرض محصول خروجی در حدود 772 تا 11850 میلی‌متر می‌باشد.

قیمت ورق رنگی سقف سوله

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، عمده کاربرد ورق رنگی در سقف خانه و سوله‌ها می‌باشد. رنگ‌کاری ورق گالوانیزه علاوه بر آن‌که ظاهری زیبا به ورق می‌بخشد، بلکه مقاومت آن را نیز نسبت به خوردگی افزایش می‌دهد و از لایه گالوانیزه محافظت می‌نماید. بکارگیری ورق رنگی در سقف سوله، مقاومت آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. انواع مختلف ورق رنگی همچون کرکره، سینوسی، ذوزنقه، شادولاین و غیره در کارخانجات ساخته شده که به تناسب نوع کاربرد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ورق رنگی سقف سوله مابین 53 تا 55 هزار تومان می‌باشد.

کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس که در شهر قزوین واقع شده است، از سال 1380 شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر با دارا بودن دو خط تولید، توانایی تولید سالیانه 400 هزار تن محصولات گالوانیزه را دارا است. ورق تولید شده در این کارخانه نسبت به خوردگی و زنگ زدگی، رطوبت و آب مقاوم بوده و به همین خاطر مورد استفاده بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

ورق گالوانیزه هفت الماس کاشان

یکی از کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه که دارای کیفیت قابل توجهی است، ورق گالوانیزه کاشان می‌باشد. در مقابل ورق گالوانیزه هفت الماس نیز که دارای کیفیت خوبی است، در شهر قزوین قرار دارد. شماری از افراد این دو با یک دیگر اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند ورق گالوانیزه هفت الماس در شهرکرد قرار دارد که تصوری اشتباه می‌باشد.

محصولات شرکت هفت الماس

در شرکت هفت الماس، محصولات متنوع با کیفیت‌های قابل توجهی عرضه می‌گردد که شامل انواع ورق اسیدشویی، ورق نورد سرد، ورق گالوانیزه، ورق گالوالوم، ورق رنگی، لوله و پروفیل، گالوالوم رنگی، ورق قلع اندود، فولاد زنگ نزن، فولاد سیلیکونی الکتریکی و غیره می‌باشد که به علت گستردگی تنوع محصولات، برندی محبوب میان خریداران محصولات فولادی به شمار می‌رود.

ورق سایر کارخانه‌ها