قیمت عرشه فولادی تاراز چهارمحال

عرشه فولادی تاراز چهارمحال

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)عرض(m)حالتواحدقیمت (تومان)
1ورق عرشه 0.7 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
2ورق عرشه 0.8 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
3ورق عرشه 0.9 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
4ورق عرشه 1 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
5ورق عرشه 1.20 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
6ورق عرشه 1.25 میل تاراز چهارمحال1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید

صنعت ساختمان سازی به صورت همه‌روزه با استفاده از متریال یا تجهیزات جدید در حال پیشرفت و تسهیل فرآیندهای مختلف این صنعت است.

یکی از مواردی که بویژه در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مهندسین ساخت و ساز قرار گرفته است، عرشه‌های فولادی هستند.

سقف‌ها یکی از اجزای اصلی و جدایی‌ناپذیر تمام ساختمان‌ها به حساب می‌آیند و لازم است که با بیش‌ترین مقاومت و کارایی ساخته شوند. این سقف از ورق‌های گالوانیزه مخصوصی که به این منظور فرم گرفته است، ساخته می‌شوند و به علت صرفه‌جویی در هزینه و زمان، در بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز بکار گرفته می‌شوند.

یکی از کارخانجات مطرح و معتبر ساخت عرشه فولادی، تاراز چهارمحال است که در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت محصولات آن بپردازیم.

عرشه فولادی گالوانیزه تاراز چهارمحال

کارخانه تاراز شهرکرد از اولین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه در ایران به حساب می‌آید که تاسیس آن به سال 1387 باز می‌گردد. نام شرکت تاراز در حقیقت از کوه تاراز واقع در استان چهارمحال و بختیاری گرفته شده است.

شرکت فولاد تاراز با برخورداری از پیشرفته‌ترین خطوط تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم، دارای ظرفیت اسمی 260 هزار تن در سال می‌باشد و این محصولات را با بالاترین کیفیت به مصرف‌کنندگان عرضه می‌نماید.

مشخصات عرشه فولادی تاراز شهرکرد

شماری از مشخصات و ویژگی‌های عرشه فولادی تاراز شامل موارد زیر می‌شود:

  • با طول حدودی 12 تا 13 متر به تولید می‌رسند.
  • وزن آن‌ها در عین مقاومت بالا، پایین می‌باشد.
  • ورق این کارخانه ضد اثر انگشت است.
  • در این کارخانه ورق‌های گالوانیزه فولادی به طریق نورد سرد حاصل می‌شوند.
  • محصولات کارخانه تاراز در برابر شوره زدن مقاومت قابل توجهی دارند.
  • بر سطح این ورق شیارهای موازی دیده می‌شود که با خمکاری بر سطح حاصل شده اند.
  • تنوع رنگ‌بندی این ورق‌ها بالا بوده و خاصیت خودروانکاوی دارند.

مزایای ورق عرشه فولادی گالوانیزه 70 تاراز شهرکرد

ورق عرشه گالوانیزه تاراز شهرکرد، در ضخامت و سایزهای مختلفی به تولید می‌رسد. یکی از موارد پرمصرف این ورق، ضخامت 0.7 آن است.

استفاده از این ورق سرعت اجرا و نصب سقف را بالا می‌برد و به علت برخورداری از وزن پایین، وزن سقف، اسکلت و سازه کاهش پیدا می‌کند. همچنین با استفاده از این ورق، اجرای همزمان بتن‌ریزی چند سقف وجود خواهد داشت.

خرید ورق عرشه فولادی تاراز چهارمحال بختیاری

به علت گستره کاربرد بسیار زیاد این ورق، مراکز بسیاری مشغول به تولید و عرضه ورق عرشه فولادی تاراز هستند. برای این منظور لازم است که ابتدا با کارشناسان فروش مرکز توزیع تماس گرفت و میزان سفارش موردنیاز خود را ثبت نمود. پس از آن پیش فاکتور ارسال شده و هزینه محصول پرداخت می‌گردد. نهایتا فاکتور نهایی برای خریدار ارسال خواهد شد.

قیمت فروش و اجرای سقف عرشه فولادی تاراز

ورق عرشه فولادی پس از آن‌که در کارخانه به تولید رسید، با هدف تکمیل عرشه فولادی سقف یا کف بناهای مختلف، به محل پروژه ارسال می‌گردند. ابتدا لازم است ورق تحت خمکاری قرار گیرد.

پس از آن بر روی دهانه و تیرهای نگهدارنده جای‌گذاری خواهند شد. سپس دوربندی ورق و میخکوب کردن آن به بال زیرین انجام می‌گیرد و ورق به تیر توسط گل میخ متصل می‌گردد. نهایتا بعد از آرماتوربندی، گل میخ به شبکه آرماتور متصل شده و بتن‌ریزی صورت می‌گیرد.

قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه تاراز چهارمحال

عوامل مختلفی وجود دارند که قیمت عرشه فولادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بعضی از این موارد به صورت مستقیم و بعضی دیگر به شکل غیرمستقیم بر قیمت عرشه اثرگذار هستند.

به عنوان مثال، ویژگی‌های مکانیکی ورق از جمله عواملی هستند که مستقیما قیمت عرشه گالوانیزه را دچار نوسان می‌کنند.

از طرف دیگر، فاکتورهایی همچون میزان تورم، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، هزینه نیروی انسانی و غیره به شکل غیرمستقیم قیمت عرشه فولادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه تاراز چهارمحال و موارد موثر بر آن

بازه ضخامت ورق عرشه فولادی تاراز بسیار متنوع است و در ضخامت‌های مختلفی همچون 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.2 و 1.25 به تولید می‌رسد.

همین موضوع سبب آن خواهد شد قیمت انواع ورق گالوانیزه متفاوت شود. همچنین طول و عرض این محصول نیز بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

به علت آن‌که تمامی موارد ذکر شده، وزن ورق را تحت تاثیر قرار می‌دهند، سبب نوسان ورق نیز خواهند شد؛ چراکه هر قدر وزن ورق بیش‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به طور کلی قیمت این ورق مابین 43 تا 44 هزار تومان می‌باشد.

ورق سایر کارخانه‌ها