قیمت سیم خاردار حلقوی تبری

سیم خاردار حلقوی تبری

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنام محصولقطرطول (m)ضخامت مفتول(mm)ضخامت خار (mm)وزنواحدبارگیریقیمت (تومان)
4سیم خاردار حلقوی تبریقطر 90 پرکربن102.5210حلقهکارخانه490,000
1سیم خاردار حلقوی تبریقطر 6062.526حلقهکارخانه560,000
2سیم خاردار حلقوی تبریقطر 60 پرکربن82.528حلقهکارخانه580,000
3سیم خاردار حلقوی تبریقطر 9082.528حلقهکارخانه650,000

سیم‌های خاردار به مجموعه حصارهای فلزی گفته می‌شود که در مناطق مختلفی همچون اماکن امنیتی، به وفور مشاهده می‌شود؛ چراکه این سیم‌ها از ورود افراد غیرمجاز و یا حتی حیوانات، جلوگیری می‌نمایند. سیم‌های خاردار در دسته‌بندی کلی، در 2 شکل سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شوند.

این سیم‌ها به دو صورت حلقوی و خطی در بازار آهن آلات عرضه می‌گردند و هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. در مطلب پیش رو قصد داریم به بررسی قیمت انواع سیم خاردار و کاربرد آن در صنعت بپردازیم.

هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

طول هر کلاف سیم خاردار همواره ثابت نیست و می‌تواند متفاوت باشد. بعضی از کلاف‌های سیم خاردار با طول 10 متر و بعضی دیگر از آن‌ها با طول 20 متر تولید توزیع می‌گردند.

از آن‌جایی که در مراکز تولید مختلف، سیم‌های خاردار را در اندازه‌های مختلفی تولید می‌نمایند، لازم است پیش از خرید، ابعاد سیم خاردار بررسی گردد.

قیمت سیم خاردار دست دوم

سیم خاردار یکی از محصولات مفتولی است که به راحتی دچار آسیب نشده و از بین نمی‌رود. این امر به ویژه در زمانی مشهود خواهد بود که در شرایط مناسب و مطلوبی نگهداری شود.

در این صورت نه تنها سیم خاردار دارای مشکلی نخواهد بود و می‌توان از آن استفاده نمود، بلکه ویژگی‌های سیم خاردار همچون ماندگاری بالا، مقاومت بالا در شرایط بد جوی و غیره را دارا بوده و امکان استفاده در حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی را دارد.

سیم خاردار ارزان ‌قیمت

سیم‌های خاردار از سال‌های دور، بسیار مورد توجه افراد و صنایع مختلف بوده‌اند. علت این امر نیز به استحکام زیاد آن‌ها بازمی‌گردد.

همچنین از دیگر عللی که منجر به محبوبیت سیم‌های خاردار می‌شود، می‌توان به قیمت پایین آن اشاره نمود. به طور کلی این‌گونه می‌توان گفت که از دیرباز استفاده از سیم‌های خاردار یک روش اقتصادی و مقرون به صرفه برای محافظت از اماکن مختلفی تلقی می‌شد.

قیمت سیم خاردار سوزنی

سیم خاردار سوزنی، یکی از انواع سیم خاردار بوده که با یک سیم مفتول سفید به قطر 3 میلی‌متر و یک رشته 2 میلی‌متری به تولید می‌رسد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، سیم 2 میلی‌متری به عنوان خار در نظر گرفته می‌شود و در مقابل سیم 3 میلی‌متری را به دور آن می‌پیچند. این نوع از سیم خاردار حلقوی، میان فعالین این صنایع، سیم خاردار سوزنی نامیده می‌شود.

قیمت سیم خاردار در شیراز

سیم خاردار که نوعی سیم یا مفتول با لبه‌هایی برنده می‌باشد، یا به صورت خطی در یک امتداد قرار می‌گیرد یا به صورت حلقه‌های متوالی در قطری مشخص، عرض و طول دلخواه را پوشش می‌دهد.

سیم خاردار یا به عنوان حصار کشاورزی، یا به عنوان حصار امنیتی، یا حصار موقتی و یا برای مشخص نمودن محوطه زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در شهرهای مختلفی همچون شیراز واقع در استان فارس، مراکز مختلف، مشغول به تولید و توزیع سیم خاردار هستند. آهنیتو یکی از مراکز تولید کننده سیم خاردار در شیراز به حساب می‌آید و این محصول مفتولی را با قیمت حدودی 42 هزار تومان به فروش می‌رساند.

سیم خاردار حلقوی سوزنی

سیم خاردار حلقوی سوزنی، به علت آن‌که ساختار حلقوی شکل دارد، نسبت به نوع خطی، امنیت بیش‌تری را برای محل مورد استفاده فراهم می‌آورد.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت سیم خاردار خطی نسبت به نوع حلقوی پایین‌تر بوده و حدود قیمت آن به قیمت سیم حلقوی سوزنی با قطر 60 نزدیک‌تر می‌باشد.

سیم خاردار حلقوی سوزنی، معمولا با ضخامت مفتول 2.5 میلی‌متر و ضخامت خار 2 میلی‌متر به تولید می‌رسد. لازم به ذکر است که این سیم غالبا با مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌شود و در پادگان‌ها کاربرد دارد.

سیم خاردار حلقوی سوزنی مشابه با نوع خطی است، اما تفاوت در این مورد است که پیچش مفتول‌های این سیم به صورت حلقوی انجام می‌گیرد.

آیا آهن باکس در ازای خرید سیم خاردار حلقوی تبری فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید سیم خاردار حلقوی تبری تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت سیم خاردار حلقوی تبری در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی