فولاد آریا ذوب

فولاد آریا ذوب در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را حوزه تولید میلگرد در گرید A2 در سایزهای ۱۶ و ۲۰ آغاز نمود. این کارخانه که به عنوان چهره ماندگار کیفیت ایران نیز شناخته شده است در استان کرج منطقه صنعتی اشتهارد واقع گردیده است.

فولاد آریا ذوب در سال ۱۳۸۶ با گسترش خط تولید خود اقدام به تولید میلگرد A3 در سایزهای ۱۶ و ۲۰ نیز نمود. ظرفیت سالانه تولید میلگرد در این کارخانه همینک بالغ بر ۱۰۰ هزار تن در سال می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت محصولات شرکت مجتمع فولاد آریا ذوب با ما در آهن باکس همراه شوید.

معرفی مجتمع فولاد آریا ذوب اشتهارد

مجتمع فولاد آریا ذوب اشتهارد در سال 1383 راه‌اندازی شد. به طور کلی فعالیت ها و تولیدات این مجموعه در زمینه ساخت انواع میلگرد است.

تمامی سرمایه گذاری هایی که در مجموعه انجام شده است، کاملا خصوصی بوده اند و باعث شده است که بتوانند احتیاجات خود را برای تولید انواع میلگرد و فولاد فراهم کنند. تولیدات این شرکت توانسته است که محصولات مورد نیاز کارخانه ها و صنعت ساختمان سازی را به خوبی فراهم کند.

آریا ذوب یکی از بزرگ ترین شرکت های ذوب و نورد در ایران می باشد که با برخورداری از مدیریت حرفه ای و همچنین بهره گیری از متخصصان برتر حاضر در این حوزه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا موفق به تولید محصولاتی با کیفیت در سطح جهانی شد. تمامی محصولات تولیدی آریا ذوب، در داخل و خارج از ایران از اعتبار زیادی برخوردار هستند.

کارخانه آریا ذوب اشتهارد موفق شده است ظرفیت ساخت خود را به حدود 500 هزار تن انواع میلگرد در سال برساند که این افزایش ظرفیت با اشتغال زایی برای بیش از 400 نفر همراه بوده است. این افتخار در توسعه اشتغال زایی در صنعت فولاد بر پیشانی برند آریا ذوب می‌درخشد.

هدف کوتاه مدت این کارخانه فعال و نام آشنا این است که به منظور هم‌راستایی با سیاست‌های اقتصادی کلان کشور، به افزایش میزان تولید، کیفیت محصول و تنوع بخشیدن به آن در سال 1404 بپردازد. با این توضیح، کارخانه مورد نظر قصد دارد در فهرست بزرگترین تولیدکنندگان صنایع فولادی در آسیای جنوب غربی قرار بگیرد.

هدف آریا ذوب این است که بتواند در جمع رقبای صنعت فولاد در بازار جهانی قرار بگیرد و محصولی مطابق با فناوری‌های روز دنیا را وارد بازار مصرف کند. بنابراین مشتری با اطمینان از کیفیت بالای محصول می‌تواند در کمترین زمان و با هزینه حمل و نقل کمتر، سفارش خود را تحویل بگیرد.

گواهینامه های مجتمع فولاد آریا ذوب

شرکت آریا ذوب با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و کارکنان مجرب توانسته است که به صورت شبانه روز فعالیت های خود را ادامه دهد.  میلگرد آریا ذوب دارای استانداردهای ملی ISIRI-3132 و استاندارد ISO 9001-2008 هستند. به همین دلیل کیفیت این محصولات فوق العاده بالا است و توانسته است رضایت مصرف کنندگان بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

کیفیت میلگرد آریا ذوب

کارخانه میلگرد آریا ذوب یکی از بهترین تولیدکنندگان میلگرد است که استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر میلگردهای موجود در بازار مصرف دارند. محصولاتی که در این مجموعه تولید می شوند، قابلیت جوشکاری و مقاومت فوق العاده بالایی دارند.

این موضوع باعث شده است که میزان مصرف آن در داخل کشور افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه برای ساخت این محصولات از دستگاه های CNC استفاده می شود، پس اج های طولی و عرضی که در داخل میلگرد قرار دارد، از یکدیگر با فاصله قرار داده شده اند.

 این ویژگی در میلگردهای این مجموعه باعث شده است که تنش خستگی در داخل میلگردها کم شود. همچنین در مکان هایی که تقاطع وجود دارد، گیرایی بین بتن و میلگرد بیشتر می شود. توجه داشته باشید که میلگردهای طولی در فولاد امکان فرم پذیری و جوش پذیری هم دارند که یکی از قابلیت های مهم در این محصول محسوب می شود.

قیمت روز میلگرد فولاد آریا ذوب

معمولا افراد قبل از خرید محصولات مورد نیاز خود، قصد دارد که با قیمت ها آشنایی کامل داشته باشند. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد فولاد آریا ذوب به عوامل متعددی بستگی دارد و تعیین قیمت ها کار چندان آسانی نیست.

اما قبل از اینکه برای خرید میلگردهای این مجموعه اعلام کنید، باید به نوع میلگرد، استحکام، کیفیت و ویژگی های آن توجه ویژه داشته باشید و سپس با توجه به احتیاجات خود برای خرید آن اقدام کنید.

همچنین توجه داشته باشید که امروزه نوسانات ارز در بازار رخ می دهد که این موضوع باعث شده است که محصولاتی قیمت مشخص نداشته باشند. در این مواقع شما باید به صورت روزانه قیمت را مورد بررسی قرار دهید چرا که قیمت در بازار مصرف به حالت ثابت قرار ندارند.

سخن نهایی

مجتمع فولاد آریا ذوب اشتهارد در سال 1383 راه‌اندازی شد. به طور کلی فعالیت ها و تولیدات این مجموعه در زمینه ساخت انواع میلگرد است.

از مهم ترین ویژگی های میلگرد آریا ذوب اشتهارد می توان به استفاده از مواد اولیه درجه یک، استفاده از به روزترین تجهیزات و بهره گیری از استانداردهای روز دنیا اشاره کرد.

میلگرد کارخانه آریا ذوب پس از طی مراحل تولید به قسمت کنترل کیفیت منتقل شده و کیفیت آن ها بررسی می گردد. از این رو خریداران می توانند با خیال راحت از میلگرد آریا در پروژه هایی که نیاز به کیفیت بالایی دارد استفاده نمایند.

میلگرد این کارخانه از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و قابلیت جوشکاری مطلوبی دارد از این رو طرفداران زیادی در میان فعالان بازار فولاد به خود اختصاص داده است.