قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق رنگی فولاد مبارکه

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفرنگ ورقضخامت (mm)ابعاد (m)حالتبارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق قرمز فولاد مبارکه اصفهان0.5عرض 1.25رولانبار اصفهانکیلوگرم57000
2ورق قهوه ای فولاد مبارکه اصفهان0.5عرض 1.25رولانبار اصفهانکیلوگرم57000
3ورق سفید فولاد مبارکه اصفهان0.5عرض 1.25رولانبار اصفهانکیلوگرم57000
4ورق نارنجی فولاد مبارکه اصفهان0.5عرض 1.25رولانبار اصفهانکیلوگرم57000
5ورق آبی فولاد مبارکه اصفهان0.5عرض 1.25رولانبار اصفهانکیلوگرم57000

قیمت ورق رنگی سقف سوله

ورق رنگی در طرح‌های مختلفی به تولید می‌رسد. از ورق رنگی طرح‌دار، اغلب برای ساخت سقف سوله یا سقف‌های عرشه فولادی استفاده می‌گردد.

با توجه به اینکه ورق رنگی شیروانی در آخرین مرحله زنجیره تولید فولاد است و فرآیندهایی زیادی بر روی آن انجام می‌گیرد، از قیمت بالاتری نسبت به سایر ورق‌های رنگی برخوردار است.

قیمت ورق شیروانی رنگی اصفهان

از جمله تولیدکنندگان ورق شیروانی رنگ اصفهان، شرکت فولاد مبارکه است. فولاد مبارکه، یکی از مطرح‌ترین کارخانه‌های فولادی در تولید انواع ورق آهن به شمار می‌رود که از شهرتی جهانی برخوردار است. محصولات این کارخانه علاوه بر عرضه در بازار داخلی، در بازارهای بین‌المللی نیز پرفروش است.

قیمت ورق شیروانی رنگی اصفهان، تحت تاثیر عوامل مختلفی در نوسان است. نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات جهانی قیمت ورق از جمله پارامترهای مهم تاثیرگذار در تعیین قیمت ورق شیروانی رنگی اصفهان است.

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه رنگی

ورق آهن به دو صورت رول و شیت در بازار آهن عرضه می‌گردد. به طور کلی، قیمت آهن‌آلات به صورت کیلویی محاسبه می‌گردد. با این وجود، در مورد ورق آهن، می‌توان قیمت آن را در هر متر مربع محاسبه کرد.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه رنگی، در صورتی که وزن هر متر مربع از ورق گالوانیزه مشخص باشد، می‌توان به راحتی قیمت آن را محاسبه کرد.

کافیست قیمت هر ورق گالوانیزه را در وزن یک مترمربع آن ضرب کنیم. به عنوان نمونه، اگر قیمت ورق گالوانیزه، 1 میلی‌متر را 32000 تومان در نظر بگیریم. قیمت یک متر مربع ورق گالوانیزه ضخامت 1 میلیمتر برابر با 249600 تومان بدست خواهد آمد. (وزن هر متر مربع ورق 1 میلیمتر در حدود 7.8 کیلوگرم است.)

وزن ورق رنگی فولاد مبارکه

همانطور که می‌دانید وزن، یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت محصولات فولادی می‌باشد. بنابراین، آشنایی با روش محاسبه وزن ورق از اهمیت بسیاری برخوردار است. وزن ورق رنگی فولاد مبارکه را می‌توان از طریق فرمول زیر محاسبه کرد:

وزن ورق رنگی = طول * عرض * ضخامت * چگالی ورق

قیمت ورق رنگی هفت الماس

کارخانه هفت الماس قزوین از جمله کارخانجات تولیدکننده ورق رنگی است. این کارخانه را می‌توان دومین تولیدکننده مطرح و بزرگ ورق گالوانیزه دانست.

ورق رنگی از جمله محصولات پرفروش این کارخانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. خط تولید ورق رنگی این کارخانه از ظرفیت تولید سالانه 200 هزار تن در سال برخوردار است که بخشی مهمی از نیاز بازار آهن را تامین می‌کند.

قیمت ورق رنگی هفت الماس، هم اکنون در بازه 40 تا 47 هزار تومان متغیر است.

قیمت ورق رنگی شیروانی

قیمت ورق شیروانی 6 متری

ورق 50 رنگی فولاد مبارکه اصفهان

ورق سایر کارخانه‌ها