قیمت توری حصاری (فنس)

توری حصاری (فنس)

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنوع توریمفتول(mm)چشمه (cm)واحدبارگیریقیمت (تومان)
1توری حصاری فنس25متر مربعکارخانه45,500
2توری حصاری فنس2.45متر مربعکارخانه45,500
3توری حصاری فنس35متر مربعکارخانه45,500
4توری حصاری فنس25.5متر مربعکارخانه45,500
5توری حصاری فنس2.45.5متر مربعکارخانه45,500
6توری حصاری فنس35.5متر مربعکارخانه45,500
7توری حصاری فنس2.26.5متر مربعکارخانه45,500
8توری حصاری فنس2.46.5متر مربعکارخانه45,500
9توری حصاری فنس36.5متر مربعکارخانه45,500

توری حصاری، یکی از انواع توری به شمار می‌رود که همانطور که از نام آن مشخص است به منظور حصارکشی در اطراف باغ یا ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوازم و تجهیزات بسیاری وجود دارند که با هر میزان از پیشرفت تکنولوژی، هیچ‌گاه کاربرد خود را در صنایع از دست نمی‌دهند. به عنوان مثال، در ارتباط با این موضوع می‌توان به توری‌های فلزی اشاره نمود.

توری‌ها از جمله محصولاتی هستند که از اتصال مفتول‌های آهنی به هم‌دیگر حاصل می‌شوند و در مکان‌های مختلف برای حفظ امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توری حصاری یکی از انواع کاربردی توری است که در بازار آهن آلات عرضه می‌گردد و با نام فنس نیز شناخته می‌شود. در مطلب پیش رو قصد بر آن داریم که قیمت انواع توری حصاری را بررسی کنیم.

قیمت فنس توری دست دوم

فنس یا توری حصاری یا شبکه حصار یکی از انواع توری آهنی بوده که چشمه‌هایی لوزی شکل دارد و در جنس‌های مختلفی همچون گالوانیزه، فولادی، پلی اتیلن و پی وی سی به تولید می‌رسد.

در مواقعی پیش می‌آید که فنس توری در یک مکان پروژه به مدت طولانی استفاده نشده است و یا در صورت بکارگیری، استحکام خود را از دست نداده است.

در این صورت، فنس دست دوم به حساب می‌آید و می‌توان آن را در موارد دیگری نیز بکار برد. قیمت فنس توری دست دوم در حدود 30 هزار تومان می‌باشد.

لیست قیمت انواع فنس

فنس‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند. علاوه بر ضخامت مفتول، اندازه چشمه نیز متغیر است و همین امر سبب نوسان قیمت توری حصاری خواهد شد.

این توری دارای چشمه‌های لوزی شکل بوده و در مواقعی با هدف افزایش مقاومت، همراه با سیم خاردار استفاده می‌شود.

قطر این توری در حدود 2.2 تا 4 میلی‌متر و ارتفاع آن به تناسب کاربرد، مابین 50 سانتی‌متر تا 3 متر می‌باشد. این توری برحسب پارامترهای مختلف مابین 24 تا 193 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت فنس توری کیلویی

این توری‌ها که از مفتول‌های گالوانیزه با ابعاد چشمه 4، 5، 6 و 7 سانتی متر ساخته می‌شوند، در موارد مختلفی همچون اسکله، اطراف مکان‌های امنیتی مانند زندان، حصار بالای دیوار خانه، اطراف زمین‌های ورزشی یا کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین قیمت فنس توری کیلویی در بازار آهن حدودا 38 هزار تومان در هر کیلوگرم است.

لیست قیمت انواع فنس 1402

توری‌های حصاری علاوه بر آن‌که در جنس‌های مختلفی مانند PVC، گالوانیزه، پلی اتیلن و فولادی تولید می‌شوند، به لحاظ نوع بافت نیز انواع مختلفی دارند. بدین ترتیب انواع فنس از نظر بافت توری، دارای انواع 2 سر قلاب، دو سر پیچ و یک سر قلاب و یک سر پیچ می‌شود.

تمام این موارد منجر به نوسان قیمت فنس خواهند شد. به عنوان مثال چنان‌چه پوشش ضدخوردگی گالوانیزه بر سطح توری اعمال گردد، قیمت آن از توری فولادی معمولی بیش‌تر خواهد بود.

قیمت فنس توری متری

فنس‌های توری بسته به نیاز مشتری در ابعاد، متراژ و ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شود. به همین علت قیمت‌گذاری فنس توری به صورت متری، برای بعضی از مصرف کنندگان، کاربردی‌تر محسوب می‌شود. به طور کلی و صرف نظر از اندازه توری، قیمت فنس توری مابین 32 تا 49 هزار تومان است.

قیمت فنس توری باغی

فنس توری باغی در حقیقت نوعی از توری حصاری به حساب نمی‌آید؛ بلکه به علت استفاده گسترده از فنس توری در مناطق باغی، با این عنوان شناخته می‌شود. به همین جهت، قیمت آن نیز با انواع دیگر یکسان خواهد بود.

از دیگر موارد استفاده از توری حصاری، می‌توان به کاربرد آن در اسکله، اطراف زندان، حصار دیوار خانه و غیره اشاره نمود.

قیمت توری حصاری پلاستیکی

یکی از توری‌های حصاری مستحکم، توری حصاری پلاستیکی یا فنس با روکش پی وی سی است. این توری نسبت به حرارت و آب و هوای مختلف، واکنشی نشان نمی‌دهد و دچار آسیب نیز نمی‌شود.

همچنین توری حصاری پلاستیکی در رنگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد. قیمت این توری چیزی در حدود 45 هزار تومان است.

آیا آهن باکس در ازای خرید توری حصاری فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید توری حصاری تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت توری حصاری در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی