قیمت عرشه فولادی خودرو شهرکرد

عرشه فولادی خودرو شهرکرد

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)عرض(m)حالتواحدقیمت (تومان)
1ورق عرشه 0.7 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
2ورق عرشه 0.8 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
3ورق عرشه 0.9 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
4ورق عرشه 1 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
5ورق عرشه 1.20 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید
6ورق عرشه 1.25 میل خودرو شهرکرد1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید

ورق‌های فولادی یکی از اجزای جدانشدنی در صنایع ساخت و ساز و یا خودروسازی به حساب می‌آیند. ورق به مقاطعی مسطح و نازک اطلاق می‌گردد که از نوردکاری شمش فولادی به تولید می‌رسد. ورق عرشه فولادی یکی از انواع ورق‌های آهنی موج‌دار است که بر روی سقف قرار می‌گیرد و به عنوان محافظ یا عایق عمل می‌نماید. از آن‌جایی که پایه تولید این ورق‌های فولادی، ورق گالوانیزه است،، در برابر خوردگی و زنگ زدگی از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهند و در مناطق مرطوب دچار آسیب نمی‎شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت عرشه فولادی خودرو شهرکرد که یکی از کارخانجات مطرح تولید ورق در ایران است، بپردازیم.

قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه خودرو شهرکرد

ورق عرشه فولادی در کارخانه خودرو شهرکرد، به طور معمول به صورت شیت و با عرض 1.25 متر به تولید می‌رسد. همچنین ضخامت ورق تولیدی این کارخانه مابین 0.7 تا 1.25 میلی‌متر می‌باشد که به تناسب آن قیمت محصول به دست آمده متفاوت خواهد بود. به طور حدودی قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه خودرو شهرکرد، به مقدار 40 هزار تومان می‌باشد.

خرید عرشه فولادی گالوانیزه خودرو شهرکرد

مراکز فروش بسیاری وجود دارند که ورق‌های عرشه فولادی گالوانیزه خودرو شهرکرد را با قیمت مناسب توزیع می‌نمایند. برای این امر لازم است در ابتدا توزیع کننده مدنظر انتخاب شود و پس از آن مراحل زیر طی گردد:

  • ارتباط و تماس با کارشناسان فروش
  • سفارش محصول موردنظر در حجم موردنظر
  • ارسال پیش فاکتور
  • پرداخت هزینه بار سفارشی
  • ارسال بار عرشه فولادی گالوانیزه خودرو شهرکرد
  • ارسال فاکتور نهایی

عرشه فولادی خودرو شهرکرد

کارخانه ورق عرشه فولادی خودرو شهرکرد یکی از کارخانجات فولادی مطرح واقع در سفید دشت بروجن استان چهارمحال و بختیاری است که انواع ورق‌های فولادی را با بهترین کیفیت تولید می‌نمایند و علاوه بر عرضه در مراکز فروش آهن، به کشورهای بسیاری آن را صادر می‌نماید. این کارخانه با ظرفیت اسمی 400000 هزار تن در سال، به یکی از مراکز بنام تولید ورق خودرو تبدیل شده است.

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه خودرو

عوامل بسیاری بر هزینه ورق عرشه فولادی تاثیر می‌گذارند و قیمت آن را دچار نوسان می‌کنند. به عنوان مثال فاکتورهایی همچون میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، تجهیزات و فناوری بکار رفته در تولید ورق، سایز و اندازه، ضخامت و غیره، قیمت نهایی ورق عرشه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به طور کلی قیمت عرشه فولادی گالوانیزه خودرو چیزی در حدود 40 تا 42 هزار تومان می‌باشد.

مشخصات ورق عرشه فولادی خودرو شهرکرد

ورق عرشه فولادی خودرو شهرکرد دارای مشخصاتی منحصر به خود می‌باشد که سبب گستردگی کاربرد آن خواهد شد. از جمله این موارد می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا، رنگ‌پذیری مناسب، برخورداری از سطح صاف و صیقلی، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر اسید و مواد شیمیایی، فرم پذیری مناسب و غیره اشاره نمود.

خرید عرشه فولادی خودرو شهرکرد

عرشه فولادی به علت آن‌که از ورق‌های گالوانیزه به تولید می‌رسد، نسبت به رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین خاطر در مناطقی که بارش به وفور اتفاق بیفتد، می‌توان از این سقف بدون آن‌که دچار مشکل شود، استفاده نمود. ورق عرشه فولادی خودرو شهرکرد را می‌توان یا به صورت مستقیم از این کارخانه و یا به صورت غیرمستقیم (باواسطه) از مراکز فروش آهن خریداری نمود.

ورق سایر کارخانه‌ها