قیمت تیرآهن کوثر اهواز

قیمت تیرآهن کوثر اهواز

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنوع تیرآهنطول (m)وزنواحدسایزبارگیریقیمت (تومان)
1تیرآهن 14 کوثر اهواز12135کیلوگرم14انبار30100
2تیرآهن 16 کوثر اهواز12167کیلوگرم16انبار28800
3تیرآهن 18 کوثر اهواز12215کیلوگرم18انبارتماس بگیرید

تیرآهن کوثر اهواز یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت نورد کوثر اهواز است. این کارخانه تولیدکننده باکیفیت‌ترین تیرآهن‌های ایران است و به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد در زمینه صادرات نیز فعالیت می‌کند. این تیرآهن از لحاظ شکل شبیه به حرف انگلیسی l است که طبق استاندارد‌های اروپایی ساخته می‌شود. این تیرآهن را با نام تیرآهن بال نیم پهن موازی نیز در بازار می‌شناسند.

تیرآهن کوثر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین سبب در پروژه‌های ساختمان‌سازی کاربردهای زیادی دارد. از کاربردهای اصلی این مقطع فولادی می‌توان به مواردی نظیر ساخت پل، سکو و ساخت راه پله اشاره کرد.

مشخصات فنی تیرآهن کوثر اهواز

تیرآهن کوثر اهواز یا بال نیم پهن یکی از پرکاربردترین و باکیفیت‌ترین پروفیل‌های ساختمانی موجود در بازار است. این تیرآهن از دو بخش جان و بال تشکیل شده است و دارای بال‌های موازی با ضخامت‌های ثابت است. این تیرآهن به دلیل شکل خاص و منحصر به فرد، دارای ظرفیت بار عمودی بسیار بالایی است. از سایر مزایای تیرآهن نورد کوثر اهواز می‌توان به مقاومت در برابر ارتعاش، تحمل بارهای دینامیکی و مقاومت خمشی آن اشاره کرد.

سایر ویژگی‌های فنی تیرآهن کوثر اهواز به شرح زیر است:

  • طول هر شاخه: 12 متر
  • استاندارد: IPE
  • وزن تقریبی هر شاخه: سایز 14، 135 کیلوگرم، سایز 16، 167 کیلوگرم و سایز 18، 215 کیلوگرم
  • سایز تیرآهن: 14، 16 و 18
  • تعداد شاخه در هر بسته: 18 عدد

قیمت، مزایا و معایب تیرآهن‌های کوثر اهواز

از مزایا و معایب تیرآهن اهواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مزایا: کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع کاربرد این تیرآهن اهواز از مزیت‌های این برند به شمار می‌رود.
  • معایب: وزن کمتر تیرآهن اهواز نسبت به مقادیر موجود در جدول اشتال را می‌توان از معایب تیرآهن‌های تولید کارخانه کوثر اهواز دانست.
  • قیمت: در مورد قیمت تیرآهن اهواز نیز می‌توان گفت به دلیل محبوبیت این برند در تولید تیرآهن، قیمت آن در بازار آهن، با نوسانات افزایشی زیادی همراه می‌شود. با این حال، با توجه به وزن این تیرآهن و کیفیت بالای آن، خرید تیرآهن اهواز کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن اهواز

تیرآهن نیز مانند سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی با نوسانات قیمت در بازار آهن همراه است. موارد زیر را می‌توان از جمله عوامل موثر در قیمت تیرآهن اهواز برشمرد:

  • نوسانات ارز در بازار
  • قیمت تیرآهن در بازار جهانی
  • معاملات تیرآهن در بورس کالا
  • سایز تیرآهن مورد نظر
  • میزان عرضه و تقاضا
  • کیفیت محصول

آشنایی با کارخانه فولاد کوثر اهواز

کارخانه فولاد کوثر اهواز از زیرمجموعه‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران است که در سال 1381 در کیلومتر 9 جاده اهواز شهرستان خرمشهر احداث گردید. این کارخانه، تولیدکننده انواع محصولات متنوع شامل میلگرد، تیرآهن، لوله بدون درز و محصولات مختلف مفتولی و قطعه‌سازی است.

یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های این شرکت، کارخانه نورد تیرآهن اهواز است که تولیدکننده انواع تیرآهن‌های ساختمانی و صنعتی است. این کارخانه با بهره‌گیری از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را به تولید می‌رساند و در بازار آهن ایران و خارج عرضه می‌نماید.

کارخانه فولاد کوثر اهواز با داشتن ظرفیت تولید 500 هزار تن محصولات فولادی از جمله تیرآهن کوثر اهواز در سال، یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید فولاد در ایران است که نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و صادرات محصولات فولادی به کشورهای مختلف ایفا می‌کند.

نکات مهم در خرید تیرآهن کوثر اهواز

با اینکه تیرآهن کوثر اهواز از کیفیت بالایی برخوردار است اما برای خرید آن باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. از جمله نکاتی که لازم است در نظر بگیرید؛ خرید تیرآهن اهواز از بازرگانی‌ها و مراکز معتبر فروش آهن‌آلات در کشور است. این نکته، علاوه بر توجه به اصالت کالا و اعتبار مرکز خرید موردنظرتان، می‌تواند باعث اطمینان کامل شما در خرید محصولات فولادی موردنظرتان شود.

پرسش‌های متداول پیرامون خرید تیرآهن از سایت آهن باکس

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت های ما در قالب شرکت ثبت شده می باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید تیرآهن تقدیم می شود.

از آنجا که قیمت تیرآهن در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

تیرآهن سایر کارخانه‌ها