قوانین و مقررات

شما در حال بازدید از سایت آهن باکس متعلق به شرکت بازرگانی سورین کیان مهر اسپادانا به آدرس www.ahanbox.com هستید و این به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از بخش های مختلف این سایت می باشد. لذا با مطالعه دقیق این برگه با قوانین و مقررات Ahan Box آشنا شوید.

سیاست حفظ حریم خصوصی

از آنجا که این سایت هنوز بعنوان فروشگاه اینترنتی آهن آلات و محصولات فولادی رسما فعالیت خود را آغاز ننموده است، لذا اطلاعات محرمانه کاربران و بازدیدکنندگان به هیچ عنوان دریافت نخواهد شد. ما در هیچ یک از قسمت های سایت اطلاعاتی مانند کد ملی، آدرس پستی، شماره حساب و شماره کارت بانکی شما را جمع آوری نمی کنیم.

در صفحات قیمت میلگرد و سایر محصولات مختلف فولادی فرم هایی تعبیه شده تا خریداران محترم از طریق آن سفارشات خود را جهت بررسی به دست کارشناسان فروش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا برسانند. در این فرم فقط نام و نام خانوادگی و تلفن تماس مشتری دریافت خواهد شد.

قوانین اختصاصی سایت آهن باکس

ما در سایت آهن باکس همواره در حال تولید محتواهای با کیفیت، کاربردی و تخصصی در حوزه صنعت فولاد، ساختمان سازی و عمران هستیم و کلیه مطالب آموزشی موجود در دانشنامه به دست متخصصین مرتبط به تولید رسیده است. همچنین قیمت آهن آلات درج شده در سایت کاملا انحصاری بوده و استفاده از آنها نیازمند رعایت قوانین و مقررات می باشد.

در هنگام استفاده از سایت به نکات زیر توجه نمایید:

  • در صورت بازنشر مطالب، لینک به منبع و نام “آهن باکس” حتما درج و قید گردد
  • کپی مطالب و انتشار آنها بصورت مستقل در کلیه سایت ها و رسانه های آنلاین ممنوع می باشد
  • تصاویر موجود در سایت کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از تصاویر ممنوع می باشد
  • استفاده از ربات های جمع آوری قیمت آهن آلات بدون هماهنگی اکیدا ممنوع می باشد
  • در صورت استفاده از جداول قیمتی در سایت های دیگر، حتما عبارت “مرجع قیمت: آهن باکس” قید گردد

قوانین عمومی

کلیه بخش های سایت آهن باکس بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد و هیچگونه مبلغی بابت اشتراک از مخاطبین سایت دریافت نمی گردد. همچنین جداول قیمت آهن آلات و کلیه امکانات مرتبط با آن بدون نیاز به دریافت اشتراک در اختیار بازدیدکنندگان محترم قرار دارد.

  • آهن باکس در کلیه پیام رسان های داخلی و بین المللی و شبکه های اجتماعی حضور دارد
  • برای اشتراک در کانال تلگرام این سایت نیاز به پرداخت آبونمان نمی باشد
  • استفاده از مطالب منتشر شده در کانال تلگرام آهن باکس بدون ذکر منبع ممنوع می باشد
  • استفاده از محتوای اختصاصی منتشر شده در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، یوتیوب و اینستاگرام با ذکر منبع مجاز است

قوانین خرید آهن آلات

قبل از خرید آهن آلات از شرکت سورین کیان مهر اسپادانا (آهن باکس) خواهشمندیم قوانین و مقررات مربوط به خرید از این مجموعه را با دقت مطالعه نمایید. مطالعه این قوانین می تواند بعنوان یک راهنما به کسب یک تجربه موفق از خرید محصولات فولادی کمک بسزایی نماید.

  • تسویه به صورت ۱۰۰% نقد پیش پرداخت می‌باشد. مبنای تایید تسویه، وصول وجه در بانک اعلامی از طرف فروشنده می‌باشد.
  • مبنی تسویه نهایی، وزن باسکول مبدا می‌باشد و اختلاف باسکول مبدا و مقصد روی هر تریلی طبق قانون وزارت راه و ترابری ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم مورد تایید است و در صورت بروز اختلاف بیشتر از آن، ملاک تشخیص، وزن باسکول سوم می‌باشد. با توجه به روند نوسانی بازار (صعودی/نزولی)، لحظه‌ی خرید، تایید قیمت و موجودی الزامی است.
  • هزینه حمل و نقل محصولات خریداری شده به عهده خریدار میباشد.

امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات مذکور مارا در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایید.