قیمت ورق شیت آجدار پرسی

ورق شیت آجدار پرسی

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)حالتابعاد (m)بارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق 2 آجدار پرسیشیت2*1انبار شرکتکیلوگرم36,000
2ورق 2 آجدار پرسیشیت2.5*1.25انبار شرکتکیلوگرم36,000
3ورق 2.5 آجدار پرسیشیت2*1انبار شرکتکیلوگرم36,000
4ورق 2.5 آجدار پرسیشیت2.5*1.25انبار شرکتکیلوگرم36,000
5ورق 3 آجدار پرسیشیت2*1انبار شرکتکیلوگرم36,000
6ورق 3 آجدار پرسیشیت2.5*1.25انبار شرکتکیلوگرم36,000

ورق آجدار از جمله ورق‌های فولادی پرکاربرد در صنایع به حساب می‌‌آید و با ایجاد برجستگی‌هایی تحت عنوان آج به کمک دستگاه‌های مخصوص، از لیز خوردن این ورق جلوگیری می‌شود.

ورق آجدار یا در کارخانه آجدار می‌شود که به آن ورق فابریک می‌گویند و یا در کارگاه‌ها آج بر روی آن پرس می‌گردد که در بازار با نام ورق پرسی به فروش می‌رسد. از این ورق در ساختمان سازی، ساخت لوازم نقلیه و غیره استفاده می‌شود. در همین راستا، قصد داریم در ادامه به بررسی قیمت ورق شیت آجدار پرسی بپردازیم.

قیمت ورق آجدار ۲ میل

طیف ضخامت تولیدی ورق‌های آجدار بسیار گسترده و متنوع است و تنها محدود به چند مورد محدود نمی‌شود. برای مثال یکی از ضخامت‌های پرکاربرد این ورق، ضخامت 2 میلی‌متر از آن می‌باشد.


این ورق مطابق با استانداردهای ISIRI 11535، DIN 59220، DIN10051 و DIN EN 10025 به تولید می‌رسد و به علت وجود آج بر سطح آن، لایه رویی دچار اصطکاک و لغزش نمی‌شود. قیمت ورق آجدار 2 میل در بازار آهن، چیزی در حدود 44 هزار و 500 تومان می‌باشد.

ورق آجدار دست دوم

بسیاری از افراد، آهن آلات دست دوم را به نوعی آهن قراضه‌ای می‌دانند که امکان استفاده از آن در صنایع وجود ندارد. در حالی‌که این تصور صحت ندارد؛ چراکه ورق‌های آجدار دست دوم نیز همانند ورق آجدار نو، امکان استفاده در راه‌پله، پل عابر پیاده، خودروسازی و غیره دارد و علاوه بر آن از مزیت قیمت پایین نیز برخوردار است.

برای این منظور تنها لازم است که مشخصات و ویژگی‌های ورق آجدار بررسی شود تا از عدم زنگ‌زدگی، آسیب، سایش و غیره اطمینان حاصل گردد. قیمت این ورق، واضحا از نوع دست اول، پایین‌تر می‌باشد.

قیمت ورق آجدار فابریک

این ورق یا در کارخانه آجدار می‌شود و ورق فابریک نام می‌گیرد و یا در کارگاه‌های مجهز پرس‌کاری می‌شود و ورق آجدار پرسی نامیده می‌شود.

ورق فابریک به علت روش تولید آن، نسبت به نوع پرسی کیفیت و وزن بیش‌تری دارد و به همین علت در مقایسه با نوع پرسی، دارای قیمت بالاتری می‌باشد. ورق آجدار فابریک در بازار آهن آلات با قیمت 43 تا 52 هزار تومان معامله می‌گردد.

قیمت ورق آجدار 3 میل

ورق‌های آجدار در سایز و و ضخامت‌های مختلفی تولید و توزیع می‌شوند؛ چراکه هر قدر ضخامت ورق بیش‌تر باشد، مقاومت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تبعا از چنین ورق‌هایی در مکان‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به استحکام بالا وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که قیمت ورق آجدار 3 میل در بازار آهن مابین 43 تا 46 هزار تومان می‎‌باشد.

قیمت ورق آجدار پرسی

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، ورق آجدار پرسی به نوعی از ورق آجدار اطلاق می‌گردد که نه در کارخانه، بلکه در کارگاه‌ها توسط افراد آجدار شود.

در انتهای فرآیند تولید ورق آجدار پرسی، در اطراف ورق موج ایجاد می‌گردد و به نوعی دفرمه می‌شود. به طور کلی وزن و کیفیت ورق آجدار پرسی در مقایسه با نوع فابریک، پایین‌تر است. جای تعجب نیز ندارد که تفاوت قیمتی آن‌ها مشهود بوده و مابین 40 تا 43 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت ورق آجدار گالوانیزه

مناطق شمالی، برخلاف مناطق مرکزی ایران که به نوعی کویری به حساب می‌آید، بسیار پربارش و پرباران می‎باشد. به همین جهت آهن آلات در چنین مناطقی بسیار مستعد زنگ‌زدگی و خوردگی می‌باشند و لازم است تمهیداتی برای جلوگیری از وقوع این اتفاق صورت می‌گیرد.

یکی از کاربردی‌ترین فرآیندها برای جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی، گالوانیزاسیون می‌باشد که طی آن ورق آجدار با فلز روی پوشش داده شده و مقاوم می‌گردد. همان‌طور که انتظار می‌رود این ورق نسبت به نوع آهنی، دارای قیمت بالاتری است.

قیمت ورق آجدار 5 میل

ورق آجدار 4 میل یکی از انواع ورق‌های آجدار نسبتا ضخیم است که دارای مقاومت قابل توجهی می‌باشد و در اندازه و ابعاد مختلفی مانند 100 در 200، 125 در 250 و 600 در 150 تولید می‌گردد.

به همین ترتیب قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. بازه قیمتی این ورق فولادی مابین 44 تا 46 هزار تومان می‌باشد و از مزایایی همچون مقاومت بالا، جوش‌پذیری مناسب، انعطاف‌پذیری، سطح صاف و یکدست و غیره برخوردار هستند.

وزن ورق آجدار 4 میل

وزن ورق آجدار وابسته به پارامترهای مختلفی همچون ابعاد و سایز، ضخامت و غیره در نوسان است. این ورق مطابق با استاندارد ST37 ساخته شده و در اندازه‌های مختلفی همچون 100 در 200 تولید می‌گردد. وزن ورق آجدار 4 میل با ابعاد یاد شده، چیزی در حدود 64 کیلوگرم خواهد بود.

آیا آهن باکس در ازای خرید ورق شیت آجدار پرسی فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید ورق شیت آجدار پرسی تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت ورق شیت آجدار پرسی در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

ورق سایر کارخانه‌ها