قیمت ورق استنلس استیل 304

ورق استنلس استیل 304

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)حالتابعاد (m)بارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق استیل 304 ضخامت 1رول1000تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
2ورق استیل 304 ضخامت 1.5رول1000تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
3ورق استیل 304 ضخامت 2شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
4ورق استیل 304 ضخامت 2.5شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
5ورق استیل 304 ضخامت 3شیت6*1.5تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
6ورق استیل 304 ضخامت 3شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
7ورق استیل 304 ضخامت 4شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
8ورق استیل 304 ضخامت 5شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
9ورق استیل 304 ضخامت 6شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید

تنوع محصولات آهنی در کارخانه‌های فولادی و بازار آهن آلات تا جایی زیاد است که در هر صنعتی ورود پیدا کنیم، این قطعات فلزی به نوعی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال یکی از قطعات پرمصرف در صنعت، ورق‌های استنلس استیل هستند. این ورق‌ها به علت دارا بودن ظاهر مناسب و خاصیت ضدزنگی، محبوبیت بسیاری میان مصرف‌کنندگان دارند.

انواع و سری‌های مختلفی از این ورق در بازار به فروش می‌رسد که یکی از کاربردی‌ترین این موارد، ورق استنلس استیل سری 304 می‌باشد. در ادامه به معرفی و بررسی قیمت ورق استنلس استیل 304 خواهیم پرداخت.

قیمت هر کیلو استیل ۳۰۴

استیل 304 یکی از انواع استیل‌های پرکاربرد سری 300 است که در ساختار خود دارای 18 درصد کروم، 8 درصد نیکل و مقادیر پایینی از کربن را دارد. این ورق دارای خاصیت ضدزنگی بوده، استحکام و مقاومت بالا دارد و به علت برخورداری از قابلیت بازیافت، مورد استقبال و محبوبیت دوستداران محیط زیست قرار گرفته است. این استیل در بازار آهن آلات با قیمت 144 تا 174 هزار تومان در هر کیلو مبادله می‎گردد.

قیمت ورق استیل براق نگیر

ورق استیل نگیر، به علت آن‌که در ساختار خود دارای عناصری همچون نیکل و کروم می‌باشد، جذب آهن‌ربا نمی‌باشد و به همین علت در اصطلاح استیل نگیر نام می‌گیرد. همچنین این ورق، به 2 شکل براق و مات بسته به نیاز مصرف کننده، تولید و عرضه می‌گردد.

لازم به ذکر است که این ورق‌ با ضخامت‌های مختلفی همچون 0.6 تا 20 میلی‌متر ساخته می‌شود.

ورق استیل 304 مات

ورق استیل 304 مات یکی دیگر از انواع ورق استیل است که در مقایسه با ورق براق دارای قیمت کم‌تری بوده و علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، دارای استحکام بالایی نیز می‌باشد.

این ورق همان‌طور که از نام آن برمی‌آید  دارای ظاهر براق نیست و در ساخت انواع لوله، مبدل حرارتی، ساخت لوازم نقلیه و غیره کاربرد دارد. این ورق در بازار آهن آلات با قیمتی در حدود 120 هزار تومان عرضه می‌گردد.

ورق استیل از کجا بخرم

ورق استیل یکی از پرکاربردترین انواع ورق‌های فولادی به حساب می‌آید و علاوه بر خاصیت ضدنسوز بودن، مقاومت نسبت به زنگ‌زدگی و شکل ظاهر مناسب، دارای محبوبیت بسیاری بوده و در صنایع مختلفی همچون پوشش بدنه آسانسور، ساختمان سازی، ساخت لوازم خانگی، کشتی سازی، ساخت انواع خودرو و غیره کاربرد دارند.

به همین جهت در ایران مراکز مختلفی همچون فولاد مبارکه انواع ورق استیل را تولید و عرضه می‌نمایند. همچنین در ایران، ورق استیل از کشورهای مختلفی مانند کره، چین، فرانسه، تایوان، ژاپن و غیره نیز وارد می‌شود.

قیمت ضایعات استیل نگیر ۳۰۴

قیمت ضایعات استیل نگیر بسته به عوامل مختلفی متغیر است. برای مثال این ضایعات بسته به میزان عناصر موجود در آن‌ها، مقدار کیفیت ورق، میزان عرضه و تقاضا و غیره قیمت‌گذاری می‌شوند. لازم به ذکر است که برخلاف آن‌چه بسیاری از افراد تصور می‌کنند در صورتی که ضایعات استیل دچار آسیب یا زدگی نباشند، می‌توان از آن‌ها در صنایع مختلف استفاده نمود و با قیمت پایین‌تر، خریداری کرد.

قیمت ورق استیل بگیر

ورق استیل بگیر برخلاف نوع نگیر، دارای مقدار قابل توجهی از خاصیت مغناطیسی می‌باشد. به همین جهت این ورق جذب آهن‌ربا می‌شود و استیل بگیر نام می‌گیرد. این ورق در بازار آهن آلات با قیمت 89 تا 109 هزار تومان عرضه می‌شود و در دماهای پایین به خوبی شکل می‌گیرد.

قیمت ورق استیل دست دوم

ورق استیل یکی از ورق‌های پرکاربرد در صنایع به حساب می‌آید که دارای خواصی همچون نسوز بودن و ضدزنگ بودن می‌باشد.

بسیاری از افراد به جهت کاهش هزینه‌های ساخت و ساز، به استفاده از ورق‌های استیل دست دوم رو می‌آورند. اهمیت بسیاری دارد که در هنگام خرید ورق دست دوم، هر دو ویژگی نسوز بودن و ضدزنگ بودن ورق بررسی گردد؛ در غیر این صورت مشکلاتی به همراه خواهد داشت. همچنین در مواردی، شکل ظاهری این ورق در مرور زمان تغییر می‌کند.

آیا آهن باکس در ازای خرید ورق استنلس استیل 304 فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید ورق استنلس استیل 304 تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت ورق استنلس استیل 304 در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

ورق سایر کارخانه‌ها