قیمت عرشه فولادی کاشان

عرشه فولادی کاشان

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)حالتابعاد (m)واحدقیمت (تومان)
1ورق عرشه 0.7 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید
2ورق عرشه 0.8 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید
3ورق عرشه 0.9 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید
4ورق عرشه 1 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید
5ورق عرشه 1.20 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید
6ورق عرشه 1.25 میل کاشانشیتعرض 1.25کیلوگرمتماس بگیرید

یکی از قسمت‌های مهمی که در هر ساختمان حائز اهمیت بسیاری بوده و تاثیر ویژه‌ای بر میزان استحکام و امنیت آن دارد، سقف آن است. تشخیص این مهم که هر ساختمان باید از چه سقفی ساخته شود، برعهده مهندسین و متخصصین ساخت و ساز می‌باشد. یکی از سقف‌های نسبتا جدید که به علت برخورداری از مزایای گسترده، مورد محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته است، سقف عرشه فولادی می‌باشد. این سقف با ورق‌های مخصوص به خود تولید می‌شود و دارای صرفه اقتصادی بسیاری است. کارخانه‌های مختلفی در ایران مشغول به تولید این ورق‌های فولادی هستند که در ادامه قیمت هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

قیمت ورق عرشه فولادی

عرشه فولادی در کارخانه‌های مختلف با ضخامت‌های متنوعی همچون 0.8 تا 1.25 در انواع عرشه سقفی و عرشه زمینی تولید می‌گردد. استفاده از ورق عرشه در سقف سازه علاوه بر افزایش سرعت ساخت و ساز، به کاهش لرزش سازه کمک می‌نماید، ساختمان را نسبت به بلایای طبیعی مقاوم می‌نماید و وزن کلی ساختمان را پایین می‌آورد. ورق عرشه فولادی با قیمت حدودی 37 تا 40 هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت هر متر مربع ورق عرشه فولادی

عرشه فولادی یا کف پوش فولادی، ورقی فلزی و مواج است که به عنوان یک طبقه سقف سازه‌ای برای پشتیبانی از سطح عایق یا کف طبقه کامپوزیت برای اتصال به بتن و افزایش مقاومت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سقف عرشه فولادی به علت امکان تولید با سرعت بالا، امکان بتن‌ریزی چند سقف به صورت همزمان و پوشش سقف، در زمان ساخت و ساز به نوعی صرفه جویی می‌کند و به طور کلی سبب کاهش هزینه می‌شود. قیمت ورق عرشه فولادی بسته به ابعاد، اندازه و میزان ضخامت، متفاوت خواهد بود.

قیمت ورق عرشه فولادی هفت الماس

کارخانه فولادی هفت الماس یکی از کارخانه‌های مطرح و برتر در زمینه ساخت و تولید مقاطع آهنی به حساب می‌آید و انواع ورق همچون ورق عرشه فولادی را در ضخامت‌های مختلفی همچون 0.7، 0.8، 0.8 و 1 میلی‌متر با استفاده از استانداردهای لازم به تولید می‌رساند. بسته به اندازه و ضخامت ورق، قیمت این محصول متغیر خواهد بود. به طور کلی قیمت ورق عرشه فولادی هفت الماس مابین 40 تا 42 هزار تومان در بازار آهن می‌باشد.

قیمت عرشه فولادی اصفهان

ورق‌های عرشه فولادی به علت گستره کاربرد بالایی که دارا هستند، در کارخانه‌ها و استان‌های بسیاری از ایران در حال تولید و توزیع هستند که در هر کدام بسته به متریال و تجهیزات مورد استفاده، قیمت گذاری متفاوتی انجام می‌شود. استفاده از عرشه فولادی، افزون بر کاهش نیروی مرده انسانی، به کاهش مصرف بتن و ضخامت سقف نیز کمک می‌نماید.

مقایسه قیمت سقف عرشه فولادی با تیرچه بلوک

سقف تیرچه بلوک یکی از سقف‌های کاربردی است که در آن تیرها به شکل فرعی قرار می‌گیرند و بلوک مابین این تیر قرار داده می‌شود. به طور کلی استفاده از سقف عرشه فولادی و تیرچه بلوک هر دو منجر به کاهش زمان ساخت و ساز، تسهیل حمل و نقل، صرفه جویی در مصرف بتن و میلگرد و کاهش مقاطع فولادی می‌گردد.

وزن هر متر مربع ورق عرشه فولادی

حال که به لزوم استفاده از ورق عرشه فولادی و بررسی قیمت آن پرداختیم، لازم است به محاسبه وزن آن بپردازیم. وزن مخصوص ورق عرشه فولادی 8750 کیلوگرم در هر متر مکعب است و این وزن از ضرب طول در عرض و ضخامت ورق بدست می‌آید. مطابق با این فرمول محاسباتی، یک ورق عرشه گالوانیزه با ضخامت 1 میلی‌متری، دارای وزن 8 کیلو و 750 گرمی می‌باشد.

قیمت عرشه فولادی در تبریز

از آن‎جایی که استفاده و بکارگیری ورق‌های عرشه فولادی در پروژه ساخت و ساز صرفه اقتصادی بسیاری دارد، کارخانه‌های بسیاری در ایران مشغول به تولید این ورق هستند؛ چراکه تقاضای زیادی برای این محصول وجود دارد و امکان تولید آن با قیمت پایین وجود دارد. سقف‌های عرشه فولادی از اجزای مختلفی همچون ورق عرشه فولادی، گل میخ، میلگرد و بتن ساخته می‌شود و ایمنی سازه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

ورق عرشه فولادی کاشان

شهر کاشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین مراکز تولید مقاطع فولادی در ایران به حساب می‌آید و انواع پروفیل‌های فولادی و ورق را تولید و عرضه می‌نماید. ورق عرشه فولادی نیز یکی از این محصولات به شمار می‌آید که مطابق با استانداردهای استاندارد AISC، استاندارد ASTM، استاندارد BSI، استاندارد SDI و استاندارد SCI به تولید می‌رسد. قیمت ورق عرشه فولادی چیزی در حدود 39 تا 40 هزار تومان می‌باشد.

ورق سایر کارخانه‌ها