قیمت عرشه فولادی هفت الماس

عرشه فولادی هفت الماس

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)عرض(m)حالتواحدقیمت (تومان)
1ورق عرشه 0.7 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرم56,420
2ورق عرشه 0.8 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرم56,420
3ورق عرشه 0.9 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرم56,420
4ورق عرشه 1 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرم56,420
5ورق عرشه 1.2 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرم56,420
6ورق عرشه 1.25 میل هفت الماس1.25شیتکیلوگرمتماس بگیرید

سقف عرشه فولادی یکی از انواع جدید و مقرون به صرفه سقف است که با برخورداری از وزن پایین و سرعت ساخت بالا، جایگاه ویژه‌ای را در صنعت فولاد به خود اختصاص داده است. ورق‌های گالوانیزه مخصوص برای ساخت این سقف بکار گرفته می‌شوند و توان تحمل فشار سقف را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. در ایران، کارخانه‌های مختلف و بسیاری مشغول به تولید و توزیع ورق‎های عرشه فولادی هستند که یکی از آن‌ها کارخانه هفت الماس واقع در استان قزوین است. در مطلب پیش رو قصد داریم ضمن بررسی موارد استفاده سقف عرشه فولادی، به بررسی قیمت آن نیز بپردازیم.

قیمت ورق عرشه فولادی هفت الماس

عرشه فولادی سازه فولادی، مستحکم و سبک وزن است که از ورق‌های گالوانیزه مواج به تولید می‌رسد و در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این سقف بر روی تیرآهن قرار می‌گیرد و به علت قیمت مناسب آن، دارای محبوبیت بسیاری می‌باشد. این سقف از ورق عرشه فولادی، بتن، آرماتور و گل میخ به تولید می‌رسد و قیمت آن در حدود 40 تا 42 هزار تومان با ارزش افزوده است.

ورق عرشه فولادی هفت الماس و ویژگی‌های آن

کارخانه هفت الماس یکی از کارخانه‌های فولادی معتبر در ایران واقع در استان قزوین است که انواع مقاطع فولادی همچون ورق عرشه فولادی را در سایزها و ضخامت‌های مختلف به تولید می‌رساند. ورق عرشه فولادی هفت الماس عرضی برابر با 1250 میلی متر و ضخامتی برابر با 80 میلی متر دارد و پس از آن‌که تحت فرآیند فرم‌دهی و تولید قرار گرفت، به شکل شیت باقی می‌ماند.

خرید عرشه فولادی هفت الماس

ورق عرشه فولادی هفت الماس در ضخامت‌های مختلفی همچون 0.7، 0.8، 0.9 و 1 میلی‌متر تولید می‌گردند و در کارخانه‌های فولادی بسیاری توزیع می‌گردند. مصرف کنندگان می‌توانند بسته به محل زندگی خود و به تناسب نیاز و کاربرد، انواع مختلف ورق عرشه فولادی هفت الماس را خریداری و در پروژه ساخت و ساز، مورد استفاده قرار دهند. 

مزایای استفاده از عرشه فولادی ۰.۷ هفت الماس

استفاده از عرشه فولادی 0.7 هفت الماس با مزایای زیر همراه می‌باشد:

  • سرعت بالای اجرا
  • حذف بلوک و شمع بندی و قالب
  • برخورداری از وزن پایین در مقایسه با دیگر انواع سقف
  • حمل و نقل آسان
  • کاهش هزینه ساخت و ساز پروژه
  • امکان افزایش دهانه تیر ریزی

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه هفت الماس در بازار فولاد

عرض ورق عرشه هفت الماس در بازار آهن چیزی در حدود 1.25 متر است. لازم به ذکر است که این عرض برخلاف طول آن، همواره ثابت می‌باشد. بنابراین به تناسب میزان طول ورق، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. همچنین ضخامت، قیمت مواد اولیه، برند کارخانه تولید کننده و غیره نیز بر قیمت عرشه فولادی اثرگذار خواهد بود. به طور کلی قیمت عرشه فولادی در حدود 40 تا 42 هزار تومان است.

قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه هفت الماس و عوامل دخیل

بازار آهن آلات همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی در نوسان است؛ چراکه عوامل متعددی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، بر قیمت نهایی مقاطع فولادی اثر خواهند گذاشت. این فاکتورها شامل مواردی همچون میزان تورم، قیمت ارز، قیمت متریال و تجهیزات بکار رفته، هزینه نیروی انسانی، هزینه نیروی حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا و غیره می‌شوند.

خرید ورق عرشه فولادی گالوانیزه هفت الماس

سقف عرشه فولادی در عین آن‌که دارای پیچیدگی کاربرد می‌باشد و نصب نسبتا دشواری دارد، به علت برخورداری از مزایایی همچون قیمت مناسب و مقرون به صرفه، وزن پایین، کاهش بار مرده، عدم نیاز به نیروی انسانی، استحکام و مقاومت قابل توجه و غیره، مورد استفاده بسیاری از متخصصان ساخت و ساز قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که این ورق توسط مراکز توزیع آهن بسیاری به فروش می‌رسد، می‌توان با انتخاب یکی از آن‌ها و ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه، ورق عرشه فولادی گالوانیزه را خریداری نمود.

ورق سایر کارخانه‌ها