قیمت ورق سیاه ST52 فولاد مبارکه

ورق سیاه ST52 فولاد مبارکه

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفنوع ورقابعاد (m)حالتبارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق 3 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم51,000
2ورق 4 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم55,000
3ورق 5 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم50,000
4ورق 6 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم49,800
5ورق 8 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم41,400
6ورق 10 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم51,000
7ورق 12 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم49,300
8ورق 15 میل فولاد مبارکهعرض 1.5رولانبار اصفهانکیلوگرم48,800

ورق st52 چیست؟

این نوع ورق در دسته‌بندی ورق‌های آلیاژی قرار دارد. ورق st52 با نام‌های دیگری نظیر ورق صنعتی یا فولاد منگنز کم‌کربن نیز در بازار متداول است.

با توجه به اینکه ورق st52 نسبت به ورق معروف و پرکاربرد st37 از عناصر سیلسیم و منگنز برخوردار و به همین دلیل دارای استحکام و ارتجاع بیشتری نسبت به ورق st37 است.

این نوع ورق از خصوصیات قابل توجهی مانند مقاومت در برابر پیچش، خمش، تحمل وزن و قابلیت ارتجاع و استحکام بیشتری برخوردار است.

قیمت ورق st37

ورق ST37 از جمله گریدهای ورق فولادی است که توسط کارخانه‌های مختلفی مانند فولاد سبا به تولید می‌رسد و از کاربردهای مختلفی در صنعت برخوردار است. این نوع ورق توسط کارخانه سبا، کارخانه اکسین و کارخانه اهواز، تولید می‌گردد و در بازار آهن عرضه می‌شود.

با این وجود، امکان خرید ورق ST37 برای همه افراد از کارخانه به صورت خرد امکان‌پذیر نیست. بر همین اساس، شرکت‌های بازرگانی مختلفی، هم اکنون در حوزه عرضه و فروش انواع ورق آهن فعالیت دارند و می‌توانند سفارش شما را در هر ابعاد و میزانی تامین نمایند.

قیمت شمش st52

شمش فولادی از جمله مواد اولیه فولاد است که در ابتدای زنجیره فولاد قرار گرفته و از آن محصولات دیگری نظیر میلگرد، پروفیل، تیرآهن، ورق، نبشی، ناودانی و غیره به تولید می‌رسد. ورق st52 را نیز می‌توان از این نوع شمش به تولید رساند. بنابراین، در تعیین قیمت نهایی ورق st52، قیمت شمش نیز موثر خواهد بود.

ورق st52 شادآباد

از جمله بازارهایی که به صورت خرید می‌توان ورق st52 را تهیه کرد، بازار شادآباد است. ورق st52 شادآباد مانند سایر ورق‌های موجود در بازار آهن است. تنها تفاوت خرید ورق st52 از بازار شادآباد، خرید به صورت خرد است. در صورتی که نیاز به خرید ورق st52 به صورت عمده و تناژ دارید، باید از طریق کارخانه تولیدکننده یا نمایندگی فروش ورق st52 اقدام فرمایید.

فروش ورق st52 در اصفهان

در اصفهان، کارخانه فولاد مبارکه از جمله کارخانجاتی است که در حوزه تولید و فروش ورق st52 فعالیت دارد. فولاد مبارکه، یکی از برترین تولیدکنندگان انواع ورق فولادی از جمله ورق st52 می‌باشد.

وزن ورق st52

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت ورق و کلیه محصولات فولادی، وزن است. برای محاسبه وزن ورق ST52، فقط کافیست عدد ۷.۸ که چگالی ورق ST52 است را در  طول، عرض و ضخامت ضرب کنید.

نکته مهم این است که هنگام ضرب کردن، طول و عرض را برحسب متر و ضخامت را برحسب میلی‌متر وارد نمایید تا بتوانید وزن را محاسبه کنید.

قیمت ورق st52 فولاد مبارکه اصفهان

با توجه به اینکه ورق آهن در صنایع مختلفی کاربرد دارد، قیمت آن نیز در تعیین هزینه تمام شده پروژه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بر همین اساس، برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید نمایید.

قیمت روزانه ورق ST37 به صورت لحظه‌ای و آنلاین در سایت آهن باکس قابل مشاهده است. علاوه بر این، شما عزیزان همه روزه می‌توانید برای استعلام قیمت آنلاین این نوع ورق، ثبت سفارش و خرید از طریق شماره تلفن 03134038000 اقدام فرمایید.

آیا آهن باکس در ازای خرید ورق سیاه ST52 فولاد مبارکه فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید ورق سیاه ST52 فولاد مبارکه تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت ورق سیاه ST52 فولاد مبارکه در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

ورق سایر کارخانه‌ها