قیمت توری فرنگی

توری فرنگی

بروزرسانی: 05-02-1403

ردیفنوع توریطول (m)عرض (cm)وزنواحدبارگیریقیمت (تومان)
1توری فرنگی201206رولکارخانه350,000
2توری فرنگی201507رولکارخانه400,000
3توری فرنگی201808رولکارخانه450,000

توری‌ها از جمله محصولات مفتولی هستند که در انواع مختلفی به تولید می‌رسند. یکی از محصولات مفتولی پرکاربرد در بین انواع توری، توری فرنگی است.

هنگامی که در اطراف زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها قدم برمی‌دارید، به وفور توری‌هایی را مشاهده می‌نمایید که در دور تا دور این مکان‌ها کشیده شده‌اند. اما هدف از این حصارکشی چیست؟ حصارکشی از دیرباز برای جلوگیری از ورود افراد یا حیوانات بیگانه و یا خروج افراد مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

انواع مختلفی از توری فلزی به این منظور بکار گرفته می‌شود که شامل توری فرنگی نیز می‌باشد. این توری خود در دسته توری‌های مرغی قرار می‌گیرد و به علت برخورداری از مقاومت در برابر خوردگی، کاربردهای بسیاری را به خود اختصاص داده است. در ادامه به بررسی قیمت توری فرنگی خواهیم پرداخت.

قیمت توری مرغی عرض 180

توری مرغی یکی از انواع توری‌های فلزی پرکاربرد است که دارای چشمه‌هایی 6 ضلعی می‌باشد و دارای اندازه‌ای مابین 1 تا 2 اینچ است. عرض توری مرغی همواره یکسان نیست و بسته به نوع کاربرد، در مقدارهای مختلفی ساخته می‌شود. یکی از عرض‌های پرکاربرد از این توری 180 سانتی متر است که در بازار آهن به طور تقریبی 550 هزار تومان در هر طاقه با وزن 10 کیلوگرم و با متراژ 36 متر مربع به فروش می‌رسد.

قیمت توری مرغی

قیمت توری مرغی براساس پارامترهای مختلفی در نوسان می‌باشد. برای مثال، علاوه بر قیمت متریال اولیه، برند تولیدکننده، نرخ تورم و غیره، عواملی همچون اندازه چشمه، جنس سیم مفتولی، ضخامت و عرض توری، به میزان قابل توجهی بر قیمت آن اثرگذار خواهند بود.

به طور کلی قیمت توری مرغی بسته به اندازه آن، در حدود 52 تا 71 هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.

قیمت توری فرنگی در اصفهان

توری فرنگی که یکی از انواع توری‌های مرغی است، از مفتول گالوانیزه گرم به تولید می‌رسد. این مفتول در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد و به همین دارای قیمت نسبتا بالایی است.

در مقابل توری فرنگی تولید شده با مفتول گالوانیزه سرد، از مقاومت قابل توجهی برخوردار نیست. مراکز مختلفی در ایران مشغول به تولید توری فرنگی هستند که یکی از این موارد، استان اصفهان است. قیمت توری فرنگی در اصفهان در حدود 45 هزار تومان می‌باشد.

توری گالوانیزه چشمه ریز

در مواقعی که کاربرد توری‌های آهنی در مکان‌هایی باشد که رطوبت بسیاری وجود داشته باشد، لازم است از توری‌هایی استفاده شود که در برابر زنگ زدگی از خود مقاومت نشان دهند.

برای این منظور توری آهنی را به کمک فلز روی پوشش می‌دهند و بدین ترتیب مقاومت توری نسبت به خوردگی افزایش می‌یابد. همچنین اندازه چشمه در توری‌های مختلف، متفاوت می‌باشد و موارد مختلفی همچون فیلتراسیون کاربرد دارد.

آیا آهن باکس در ازای خرید توری فرنگی فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید توری فرنگی تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت توری فرنگی در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی