قیمت توری مرغی

توری مرغی

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنوع توریچشمه (inch)وزنابعاد (m)حالتواحدبارگیریقیمت (تومان)
1توری مرغی3.4545*1.20رولکیلوگرمکارخانه320,000
2توری مرغی3.46.245*1.20رولکیلوگرمکارخانه380,000
3توری مرغی3.47.245*1.20رولکیلوگرمکارخانه435,000
4توری مرغی3.48.245*1.20رولکیلوگرمکارخانهعدم موجودی
5توری مرغی3.4945*1.20رولکیلوگرمکارخانه520,000

سال‌های بسیار زیادی است که از محصولات مفتولی همچون توری‌ها، برای محافظت از مناطق مختلف استفاده می‌کنند. توری‌ها با عدم خروج افراد یا حیوانات از یک منطقه خاص و عدم ورود افراد بیگانه به آن محل، امنیت محل را افزایش می‌دهند. انواع مختلفی از توری همچون توری مرغی در بازار آهن آلات عرضه می‌گردد که کاربردهای بسیاری را به خود اختصاص داده است. استفاده از این توری از سال 1844 آغاز شد و تا به امروز ادامه یافت. در ادامه به بررسی قیمت انواع توری مرغی خواهیم پرداخت.

قیمت توری مرغی عرض 180

توری مرغی یکی از انواع توری‌های فلزی است که چشمه در آن به شکل 6 ضلعی می‌باشد و اندازه‌ای در حدود 1 تا 2 اینچ دارد. این توری در اندازه و سایزهای مختلفی ساخته می‌شود و از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد به تولید می‌رسد. یکی از عرض‌های پرکاربرد توری‌های مرغی، عرض 180 سانتی متر آن است. این توری در بازار آهن‌آلات به طور حدودی 550 هزار تومان در هر طاقه با وزن 10 کیلوگرم قیمت گذاری می‌شود. لازم به ذکر است که هر طاقه در حدود 36 متر مربع می‌باشد.

قیمت توری مرغی عرض 90

بسته به محل کاربرد و نوع کاربری توری مرغی، اندازه‌های مختلفی از توری در کارخانه یا کارگاه تولید و عرضه می‌شود. توری‌های مرغی کاربردهای بسیاری همچون استفاده در ساخت ستون، گچ کاری سازه، سقف ساختمان، حصارکشی زمین‌های نگهداری حیوانات و غیره دارا هستند و به تناسب آن اندازه‌های مختلفی از توری مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری مرغی عرض 90 در بازار آهن آلات با قیمت تقریبی 350 تا 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت توری مرغی پلاستیکی

توری مرغی به طور کلی و به لحاظ جنس تولید شده از آن در 2 نوع آهنی و پلاستیکی تولید می‌شود. توری مرغی پلاستیکی به روش اکستروژن تولید می‌شود و از معایب آن می‌توان به مقاومت پایین آن در برابر حرارت و گرما اشاره نمود. از طرف دیگر به علت قیمت مناسب و وزن پایین آن، در مناطق رطوبت بالا، در سقف برای نگهداری فوم، محافظت نهال از حیوانات و غیره استفاده می‌کنند. توری مرغی پلاستیکی در رنگ‌های مختلفی همچون قرمز، آبی، سفید، سبز و غیره تولید می‌شود و دارای قیمت حدودی 40 هزار تومان در هر کیلوگرم است.

قیمت توری مرغی ضخیم

توری مرغی همان‌طور که در طول و عرض‌های مختلفی ساخته می‌شود، امکان تولید با ضخامت‌های مختلفی از سیم‌های مفتولی را نیز دارا می‌باشد. پرواضح است که هر قدر ضخامت سیم‌های توری مرغی بیش‌تر باشد، مقاومت آن نیز در برابر فشارهای وارده بیش‌تر خواهد بود. این به آن علت است که معمولا در ساختمان سازی از توری‌ مرغی‌های ضخیم‌تر استفاده می‌کنند. همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت این توری نسبت به انواع کم ضخامت، پایین‌تر می‌باشد.

آیا آهن باکس در ازای خرید توری مرغی فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید توری مرغی تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت توری مرغی در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی