قیمت سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنام محصولطول (m)ضخامت مفتول(mm)ضخامت خار (mm)وزنواحدبارگیریقیمت (تومان)
1سیم خاردار خطی سوزنی200 (کلاف)2.5225کیلوگرمکارخانه45500
2سیم خاردار خطی تبری144 (کلاف)2.50.512کیلوگرمکارخانه82000

سیم‌های خاردار یکی از محصولات آهنی نام آشنا و پرکاربرد هستند که همه ما در طول زندگی خود آن‌ها را از نزدیک مشاهده کرده‌ایم. سیم‌های خاردار جزو محصولات مفتولی به حساب می‌آیند و در مناطقی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز به محافظت از آن مکان وجود داشته باشد.

به عبارت دیگر از سیم‌های خاردار با هدف حصاربندی و تامین امنیت منطقه استفاده می‌شود. سیم‌های خاردار به 2 شکل حلقوی و خطی به تولید می‌رسند. سیم خاردار خطی از مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌شود و مزایای بسیاری دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی و تحلیل قیمت انواع سیم خاردار بپردازیم.

هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

سیم خاردارهای خطی به صورت کلاف‌هایی با وزن حدودی 25 کیلوگرم تولید می‌شوند. متراژ سیم خاردار چیزی در حدود 250 متر بوده و ضخامت آن معمولا 2.5 میلی‌متر می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که فاصله خارها بر روی رشته مرکزی تقریبا 10 سانتی‌متر و ضخامت رشته مرکزی مابین 2 تا 2.5 میلی‌متر است.

قیمت سیم خاردار دست دوم

بسیاری از مصرف‌کنندگان در پروژه‌های مختلف، از مقاطع فولادی متنوع به صورت دست دوم استفاده می‌کند. بر خلاف آن‌چه بسیاری تصور می‌نمایند، در صورتی که مقاطع دچار آسیب نشده باشند، علاوه بر امکان استفاده مجدد از آن‌ها، منجر به کاهش هزینه‌های ساخت و ساز نیز خواهند شد.

سیم خاردار نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. در چنین مواقعی تنها لازم است که کیفیت سیم خاردار به طور کامل توسط شخص متخصص بررسی گردد تا از عدم وجود هرگونه سایش، خوردگی و یا آسیب، اطمینان حاصل شود.

سیم خاردار برای دور باغ

سیم‌های خاردار در حقیقت به سیم‌هایی گفته می‌شود که طی فرآیند ساخت، دارای تیغ‌هایی تیز شوند. وجود این تیغ‌ها سبب آن خواهد شد که امنیت سیم بالا رود و امکان نزدیکی شخص وجود نداشته باشد.

به همین علت در اطراف مکان‌های امنیتی یا باغی از سیم‌های خاردار استفاده می‌نمایند تا از ورود افراد متفرقه ممانعت به عمل آورند. سیم خاردار برای دور باغ در بازار آهن آلات با قیمت حدودی 36 تا 62 هزار تومان معامله می‌گردد.

سیم خاردار ارزان قیمت

سیم خاردار در مراکز مختلف با قیمت‌های متفاوتی تولید و توزیع می‌گردد. در بعضی موارد پیش می‌آید که در کارگاه‌های ساخت سیم خاردار و یا دیگر محصولات مفتولی، از استانداردهای لازم استفاده نمی‌شود و به همین ترتیب محصول تولیدی نهایی، کیفیت لازم را دارا نخواهد بود.

با این وجود در بعضی از مراکز به علت فروش بدون واسطه و یا فروش با سود پایین، امکان تهیه سیم خاردار ارزان قیمت وجود دارد.

قیمت سیم خاردار در شیراز

استفاده از سیم‌های خاردار محدود به یک مکان خاص نمی‌شود. به آن معنا که در سرتاسر ایران، مراکز توزیع سیم خاردار وجود دارد. در استان فارس، شهر شیراز نیز مراکز مختلفی همچون حصار گستر به تولید و توزیع سیم خاردار مشغول هستند.

سیم‌های خاردار مطابق با استاندارد CS-A تولید می‌گردد که شامل دو رشته سیم مفتول گالوانیزه با قطری در حدود 2.5 میلی‌متر به‌عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه با قطر 2 میلی‌متر به‌عنوان خار می‌شود. لازم به ذکر است که غالبا بسته‌های سیم خاردار تولید شده در ایران دارای وزن 20 تا 30 کیلوگرم هستند و هر بسته طولی در حدود 160 تا 240 متر دارا می‌باشد.

آیا آهن باکس در ازای خرید سیم خاردار خطی فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید سیم خاردار خطی تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت سیم خاردار خطی در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی