قیمت تیر حصار ساده

تیر حصار ساده

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنام محصولقطرطول (m)نوع محصولبارگیریواحدقیمت (تومان)
2تیر حصار ساده42.40گالوانیزهکارخانهشاخه445,000
3تیر حصار ساده52.40رنگ شدهکارخانهشاخه435,000
4تیر حصار ساده52.40گالوانیزهکارخانهشاخه725000
5تیر حصار ساده62.40رنگ شدهکارخانهشاخه505,000
6تیر حصار ساده62.40گالوانیزهکارخانهشاخه670,000

امروزه محصولات فولادی در تمام صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند و عضو جدانشدنی آن به حساب می‌آیند. گستره تنوع محصولات آن‌قدر زیاد است که تقریبا هر نیازی را پاسخ‌گو هستند.

یکی از این محصولات، تیر حصار ساده می‌باشد. تیر حصار در حقیقت به عضو عمودی نگهدارنده توری، سیم خاردار و یا مش فولادی مورد استفاده در محصور نمودن یک مکان، گفته می‌شود که آن را با نام پایه فنس نیز می‌شناسند.

تیرهای حصاری در جنس‌های مختلفی همچون چوبی، آبی، گالوانیزه یا بتنی به تولید می‌رسند و به تناسب آن دارای کاربری‌های مختلف خواهند بود. در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت تیر حصار و تجهیزات مورد استفاده در آن بپردازیم.

قیمت لوله پایه فنس اصفهان

پایه فنس یا تیر حصار از جمله محصولات فولادی برای نصب توری حصاری است که علاوه بر برخورداری از قیمت مقرون به صرفه، دارای مقاومت قابل توجهی نیز می‌باشد.

از پایه‌ فنس به عنوان محصول اولیه برای ساخت مقاطع مختلفی همچون قوطی، لوله و غیره استفاده می‌نمایند.

پایه فنس یا پایه حصار در انواع مختلفی همچون چوبی، فلزی و بتنی ساخته می‌شود و بسته به نوع و اندازه آن، سایزهای مختلفی از لوله‌ها برای تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت مفتول فنس بافی

مفتول به رشته سیم‌های آهنی و نازکی گفته می‌شود که از در هم تنیدن آن‌ها، شبکه‌ای توری شکل به نام توری آهنی یا فنس به تولید می‌رسد.

فنس‌ها دارای انواع مختلفی هستند و در دور تا دور زمین‌های کشاورزی، باغ، اماکن امنیتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محبوبیت قابل توجه سیم‌های مفتولی به نرمی و انعطاف‌پذیری آن‌ها باز می‌گردد که می‌توان به کمک فرآیندهایی همچون پرس‌کاری، فنس مورد نظر را تولید نمود.

قیمت فنس دیوار کشی

فنس به نوعی از توری گفته می‌شود که از اتصال و در هم بافته شدن سیم‌های مفتولی به هم دیگر تولید می‌گردد. فنس‌های آهنی در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و به علت متریال بکار گرفته شده در آن، دارای مقاومت قابل توجهی هستند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای فنس، دیوارکشی مناطق مختلف است. به عبارت دیگر با دیوارکشی به کمک فنس، امنیت منطقه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. قیمت فنس دیوار کشی چیزی در حدود 27 تا 40 هزار تومان می‌باشد.

قیمت مفتول سیاه شاخه ای

مفتول سیاه یا مفتول آرماتوربندی، یکی از انواع مفتول‌های آهنی است که نسبت به دیگر انواع مفتول، دارای مقاومت قابل توجهی می‌باشد.

این مفتول در طی فرآیند تولید و قرارگیری در کوره حرارت با دمای بالا، به رنگ تیره در می‌آید و یا به شکل کلاف یا کویل روانه بازار می‌گردد.

این مفتول به علت طول عمر مفید بالا و برخورداری از صرفه اقتصادی، در میان افراد فعال در صنایع فولادی دارای محبوبیت بسیاری است. قیمت مفتول سیاه شاخه‌ای به طور تقریبی 32 هزار تومان می‌باشد.

قیمت سیم مفتولی

سیم مفتول، سیم‌های آهنی نازک و کم ضخامتی هستند و دارای انعطاف‌پذیری زیادی می‌باشند. به طور کلی سیم مفتولی به 2 شکل فابریک و غیرفابریک ساخته می‌شود.

سیم مفتول فابریک از کشیدن و نازک کردن میلگرد به تولید می‌رسد و سیم مفتول غیرفابریک از تسمه فلزی بوجود می‌آید. قیمت سیم مفتولی در بازار آهن آلات در حدود 27 تا 31 هزار تومان می‌باشد.

قیمت فنس باغی اصفهان

فنس نوعی توری حفاظتی متشکل از مفتول‌های در هم بافته شده و تنیده است که در حصارکشی مناطق مختلفی همچون باغ کاربرد دارد. به همین علت به فنس باغی یا دور باغی نیز شناخته می‌شود.

همچنین از فنس باغی در صنعت کشاورزی، حصارکشی و تعیین حد و مرز برای زمین های زراعتی استفاده می‌شود. مراکز مختلفی در ایران مشغول به تولید و توزیع این محصول فولادی هستند که بسته به قیمت متریال اولیه، قیمت تمام آن‌ها متغیر خواهد بود.

قیمت سیم مفتول سیاه

یکی از انواع مفتول‌های سیاه مقاوم و پرکاربرد در صنعت، مفتول‌های سیاه است. برای ساخت مفتول سیاه به روش آنیل، میلگردهای کلاف بدون آج با اندازه 5.5 تا 8 میلی‌متر توسط دستگاه کشش مفتول به شکل مفتول‌هایی با ضخامت 1.2 تا 6 میلی‌متر درآورده می‌شود. پس از آن در کوره در حرارت 800 تا 900 درجه سانتی‌گراد و شرایط خلا پخت آن انجام می‌گیرد.

آیا آهن باکس در ازای خرید تیر حصار ساده فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید تیر حصار ساده تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت تیر حصار ساده در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی