قیمت تیر حصار یک سر خم

تیر حصار یک سر خم

بروزرسانی: 05-02-1403

ردیفنام محصولقطرطول (m)نوع محصولبارگیریواحدقیمت (تومان)
1تیر حصار یک سر خم43رنگ‌شدهکارخانهشاخه490,000
2تیر حصار یک سر خم43گالوانیزهکارخانهشاخه630,000
3تیر حصار یک سر خم53رنگ‌شدهکارخانهشاخه630,000
4تیر حصار یک سر خم53گالوانیزهکارخانهشاخه720,000
5تیر حصار یک سر خم63رنگ‌شدهکارخانهشاخه620,000
6تیر حصار یک سر خم63گالوانیزهکارخانهشاخه835,000

صنعت فولاد و آهن آلات، یکی از مهم‌ترین صنایع در زندگی انسان‌ها به حساب می‌آید. چراکه در هر سازه و صنعتی، به نحوی از محصولات فولادی استفاده می‌شود. این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند و یا به شکل ورق، یا سیم، یا پروفیل و غیره بکار می‌روند.

تیر حصار یک سر خم یک نوع از تیر حصارهای پرکاربرد به حساب می‌آید که از ضریب امنیتی بسیار بالایی در برابر تیر حصار ساده برخوردار می‌باشد. از قسمت خم شده پایه فنس، می‌توان برای نصب سیم خاردار استفاده نمود. به همین جهت قیمت آن و قیمت متریال مصرفی در آن اهمیت بسیاری دارد. در ادامه مطلب به بررسی قیمت انواع سیم مفتول خواهیم پرداخت.

قیمت مفتول فنس بافی

مفتول به سیم نازک گفته می‌شود که از شمش فولادی و با فرآیند نورد گرم به تولید رسد. این سیم‌ها انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و معمولا به شکل کلاف در بازار آهن آلات عرضه می‌گردند.

سیم مفتولی در جنس‌های مختلفی همچون گالوانیزه، مسوار، سیاه، استیل و آهنی به تولید می‌رسد و دارای کاربردهای بسیاری همچون تولید فنس می‌باشد. قیمت مفتول فنس بافی به طور تقریبی 33 هزار تومان می‌باشد.

قیمت مفتول سیاه شاخه ای

مفتول سیاه یکی از انواع پرمصرف مفتول به حساب می‌آید و کاربردهای بسیاری را به علت برخورداری از مقاومت بالا، شامل می‌شود.

مفتول سیاه در 3 شکل کلاف، شاخه و قرقره، تولید و عرضه می‌گردد. مفتول سیاه شاخه‌ای مفتولی است که با دستگاه مخصوص تاب گیری شده و به شکل شاخه شاخه و در ابعاد مختلف دسته‌بندی می‌گردد. مفتول سیاه شاخه‌ای در اندازه‌های 20 تا 100 سانتی متر برشکاری می‌گردد و دارای قیمت تقریبی 300 هزار تومان می‌باشد.

قیمت سیم مفتولی

سیم‌های مفتولی از جمله سیم‌های منعطف و مقاومی هستند که خاصیت آهن ربایی ندارند و در جنس، گالوانیزه، مس، آهن، پی وی سی و غیره تولید می‌گردند.

بسته به نوع کاربرد، از انواع مختلفی از سیم‌های مفتولی استفاده می‌کنند. همچنین ضخامت مفتول متغیر بوده و در اندازه‌های مختلفی مانند 0.4 تا 6 میلی‌متر به تولید می‌رسد. قیمت سیم مفتولی بسته به نوع مفتول، ضخامت، اندازه، جنس، قیمت متریال مصرفی و غیره، متغیر خواهد بود.

قیمت خرپا

پیش از این به به بررسی تیرهای حصار و اهمیت استفاده از آن‌ها پرداختیم. در بعضی از موارد برای ساخت تیر حصار، از سازه‌هایی تحت عنوان خرپا استفاده می‌نمایند. خرپا به سازه‌ای گفته می‌شود که از اتصال اجزای مثلثی شکل به هم‌دیگر که دارای محور اصلی هستند، تولید می‌گردد.

به همین علت است که قیمت خرپا برای مصرف‌کنندگان تیر حصار، اهمیت بسیاری دارد. به طور کلی قیمت خرپا در هر متر 30 هزار تومان معامله می‌گردد.

قیمت سیم مفتول سیاه

سیم مفتول آرماتوربندی یا مفتول سیاه، نوعی مفتول می‌باشد که در صنعت عمران و ساخت و ساز، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به هنگام ساختمان‌سازی، میلگردهای افقی و عمودی لازم است که به یک دیگر محکم متصل شوند. برای ایجاد این اتصال از سیم‌های مفتول سیاه استفاده می‌کنند. به همین خاطر در این صنعت دارای اهمیت بسیاری است.

آهن خرپا

تیر حصار یک سر خم، ضریب امنیتی بالاتری نسبت به نوع ساده دارد و برای نصب سیم خاردار از بخش خم شده آن استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که در مواردی، افزون بر قسمت خم شده، به کمک جوشکاری یک بخش اضافه‌تر نیز به تیر حصار نصب می‌گردد.

همچنین پیش می‌آید که برای ساخت این تیر، از خرپا استفاده نمایند. به همین جهت، قیمت خرپا نیز بر قیمت تمام شده تیر حصار اثرگذار خواهد بود.

آیا آهن باکس در ازای خرید تیر حصار یک سر خم فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید تیر حصار یک سر خم تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت تیر حصار یک سر خم در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی