قیمت تیر حصار دو سر خم

تیر حصار دو سر خم

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنام محصولقطرطول (m)نوع محصولبارگیریواحدقیمت (تومان)
1تیر حصار دو سر خم43.5رنگ‌شدهکارخانهشاخه545,000
2تیر حصار دو سر خم43.5گالوانیزهکارخانهشاخه615,000
3تیر حصار دو سر خم53.5رنگ‌شدهکارخانهشاخه635,000
4تیر حصار دو سر خم53.5گالوانیزهکارخانهشاخه790,000
5تیر حصار دو سر خم63.5رنگ‌شدهکارخانهشاخه640,000
6تیر حصار دو سر خم63.5گالوانیزهکارخانهشاخه935,000

محصولات فولادی از جمله مقاطع پرکاربرد در صنایع مختلف به حساب می‌آیند و به علت گستره تنوع بالا و استحکام قابل توجه، کاربردهای بسیاری را شامل می‌شوند. یکی از محصولات فولادی پرمصرف، تیرهای حصار دو سر خم هستند.

تیر حصار دو سر خم یکی از انواع محصولات فولادی می‌باشد که برای نصب انواع توری، سیم‌های خاردار و فنس در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به علت برخورداری از دو قسمت خم شده در دو سمت، استحکام بسیاری دارد. در ادامه به بررسی قیمت انواع سیم‌های مفتولی خواهیم پرداخت.

قیمت مفتول فنس بافی

مفتول‌ها از جمله محصولات فولادی پرکاربرد در صنایع هستند و به سیم‎های رشته‌ای و کم‌ضخامتی اطلاق می‌گردد که معمولا از جنس فولاد یا آهن به تولید می‌رسند.

مفتول‌ها توسط دستگاه‌های مختلف به صورت کلاف در می‌آیند و برای تولید محصولات مختلفی همچون توری‌، فنس و غیره بکار می‌روند. به طور کلی قیمت مفتول فنس بافی چیزی در حدود 340 هزار تومان می‌باشد.

قیمت مفتول سیاه شاخه‌ای

مفتول سیاه یکی از انواع مفتول‌های سخت و صنعتی است که در دماهای بسیار بالا تا 900 درجه سانتی گراد در کوره آنیل حرارت داده شده و با پخته شدن تولید می‌گردد. طی حرارت اعمال شده، خواص مکانیکی و فیزیکی مفتول تغییر می‌کند و رنگی سیاه پیدا می‌کند.

مفتول سیاه به علت برخورداری از مقاومت قابل توجه، انعطاف پذیری و نرمی، در ساخت و ساز کاربرد بسیاری  دارد؛ چراکه شکل پذیری آن به آسانی انجام شده و به آسانی اجرا می‌گردد. قیمت مفتول سیاه شاخه ای در بازار آهن آلات مابین 300 تا 340 هزار تومان می‌باشد.

قیمت سیم مفتولی

سیم‌های مفتولی از جمله سیم‌های پرکاربردی هستند که در جنس‌های مختلف همچون فولاد، سیاه، گالوانیزه، استیل، پی وی سی و غیره به تولید می‌رسند و به علت برخورداری از انعطاف پذیری، مصارف بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

به عنوان مثال از انواع سیم مفتولی برای تولید توری‌های مختلف، ساخت شبکه توری فلزی، ساخت قفس، ساخت چهارچوب و غیره استفاده می‌کنند. این سیم‌های مفتولی در بازار با قیمت حدودی 30 هزار تومان در هر کیلوگرم معامله می‌شود.

قیمت سیم مفتول سیاه

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی، یکی از انواع سیم‌های مفتول مقاوم به حساب می‌آید که در ساختمان سازی برای ثابت نگهداشتن میلگردها درون بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این امر به آن علت است که سیم مفتول سیاه نرم و منعطف بوده و میلگرد را بدون ایجاد لغزش در بتن نگه می‌دارد. همچنین در کشاورزی برای ساخت ادوات، صنعت خودروسازی، ساخت الکترود و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت سیم مفتول سیاه در حدود 32 هزار تومان می‌باشد.

قیمت خرپا

همان‌گونه که اشاره کردیم، تیر حصار دو سر خم یکی از محصولات فولادی بوده که برای نصب انواع توری، سیم خاردار و غیره کاربرد دارد. در بعضی از موارد برای ساخت تیر حصار، از سازه‌هایی تحت عنوان خرپا استفاده می‌کنند. همچنین برعکس این جریان نیز صادق است.

به آن معنا که برای ساخت خرپا از تیر حصار استفاده می‌نمایند. این کاربرد دو طرفه سبب آن خواهد شد که قیمت خرپا نیز علاوه بر دیگر متریال اولیه، بر قیمت تیر حصار اثرگذار باشد. قیمت خرپا در بازار آهن به طور تقریبی در هر متر 30 هزار تومان است.

آیا آهن باکس در ازای خرید تیر حصار دو سر خم فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید تیر حصار دو سر خم تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت تیر حصار دو سر خم در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی