قیمت ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفضخامت (mm)حالتابعاد (m)بارگیریواحدقیمت (تومان)
1ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 1شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
2ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 1.5شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
3ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 2شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
4ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 3شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
5ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 4شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید
6ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 5شیت2*1تهرانکیلوگرمتماس بگیرید

یکی از مصالح یا به عبارت بهتر، مقاطع کاربردی در صنایع مختلف پتروشیمی، خودروسازی، معماری و غیره، ورق‌های آهنی هستند. در بسیاری از موارد، ورق‌ها به شکل مستقیم در یک دستگاه یا ساخت وسیله مورد استفاده قرار می‌گیرند.



در مقابل در مواردی لازم به فرم‌دهی ورق‌های آهنی و تبدیل آن‌ها به پروفیل‌های فولادی خواهد بود. به لحاظ روش تولید، انواع مختلفی از ورق‌های فولادی در بازار آهن آلات عرضه می‌گردد که یکی از این موارد، ورق‌های آجدار می‌باشد. ورق آجدار خود در جنس‌های مختلفی مانند استیل، آلومینیوم و غیره به تولید می‌رسد. در ادامه مطلب به بررسی قیمت ورق آلومینیوم آجدار خواهیم پرداخت.

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

ورق آلومینیوم یکی از انواع پرکاربرد ورق فولادی به حساب می‌آید که عنصر آلومینیوم در آن به میزان قابل توجهی وجود دارد. این ورق علاوه بر آن‌که انعطاف‌پذیر بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد، وزن آن نیز بسیار پایین است و به همین علت بکارگیری آن در بسیاری از صنایع ارجحیت دارد. ورق‌های آلومینیومی با ضخامت‌های مختلفی در کارخانه‌های فولادی تولید می‌گردند که به تبع آن، قیمت متفاوتی خواهند داشت. به طور کلی قیمت ورق آلومینیوم کیلویی، چیزی در حدود 96 تا 100 هزار تومان می‌باشد.

ورق آلومینیوم 2 میل

ورق‌های آلومینیومی در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شوند که همان‌طور که انتظار می‌رود هر قدر ضخامت ورق بیش‌تر باشد، مقاومت آن نیز بالاتر خواهد بود. ورق آلومینیوم 2 میل یکی از انواع پرکاربرد ورق به حساب می‌آید و در صنعت‌های مختلفی مانند ساختمان سازی، ساخت لوازم نقلیه، بسته‌بندی مواد خوراکی و غیره بکار می‌رود. این ورق در بازار آهن آلات با قیمتی در حدود 154 تا 200 هزار تومان معامله می‌گردد.

ورق آلومینیوم از کجا بخریم

ورق آلومینیوم یکی از انواع ورق‌های فولادی است که میان مصرف‌کنندگان محبوبیت بسیاری دارد و به علت مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف‌پذیری بالا، وزن پایین، شکل‌پذری و غیره، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت در کشور ایران، بسیاری از کارخانه‌های فولادی مشغول به تولید و توزیع ورق‌های آلومینیوم هستند که خریداران می‌توانند به تناسب مورد مصرف، محل سکونت و پروژه و غیره، از کارخانه مدنظر خریداری نمایند.

قیمت ورق آلومینیوم ضخیم

یکی از مزایای ورق آلومینیوم، گستره تنوع تولید آن است؛ چراکه این ورق در ضخامت‌های مختلفی همچون 0.3 تا 14 میلی‌متر تولید می‌گردد که چنین ضخامت منجر به تولید ورقی ضخیم خواهد شد. بسته به ابعاد این ورق، قیمت آن در بازار آهن آلات چیزی در حدود 200 هزار تومان می‌باشد. از ورق آلومینیوم ضخیم به علت ضخامت و مقاومت بالا، در صنایعی استفاده می‌شود که احتیاج به استحکام بالا وجود داشته باشد.

ورق آلومینیوم آجدار اصفهان

ورق‌های آجدار یکی از ورق‌های پرکاربرد در صنعت هستند که در پروسه تولید، بر سطح آن‌‌ها برجستگی‌هایی به نام آج ایجاد می‌شود. وجود آج بر سطح ورق سبب آن خواهد شد که از لیز خوردن اجسام بر سطح آن جلوگیری شود  و به نوعی مقاومت آن افزایش یابد. ورق‌های آجدار در جنس‌های مختلفی مانند استیل، آلومینیوم، آهنی و غیره تولید می‌شوند که نوع آلومینیومی آن موارد استفاده بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد.

قیمت ورق آلومینیوم 1050

ورق آلومینیوم 1050، یکی از آلیاژهای سری 1000، با میزان 99.5 درصد آلومینیوم می‌باشد که شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در ساخت هواپیما، وسایل خانگی و غیره کاربرد دارد. این ورق به علت پایین بودن عناصر آلیاژی در ترکیبات آن، دارای استحکام زیادی نیست، که می‌توان آن را با عملیات کرنش سختی جبران نمود. قیمت این ورق در بازار آهن آلات مابین 96 تا 103 هزار تومان می‌باشد.

آیا آهن باکس در ازای خرید ورق آجدار آلومینیوم فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید ورق آجدار آلومینیوم تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت ورق آجدار آلومینیوم در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

ورق سایر کارخانه‌ها