قیمت توری گابیون

توری گابیون

بروزرسانی: 08-02-1403

ردیفنوع توریضخامت (mm)چشمه (cm)گالوانیزهواحدبارگیریقیمت (تومان)
1توری گابیون 6*826*8گرممتر مربعتهران40,000
2توری گابیون 8*101.58*10گرممتر مربعتهران25,000
3توری گابیون 8*1028*10گرممتر مربعتهران34000
4توری گابیون 8*102.58*10گرمکیلوگرمتهران46,000
5توری گابیون 8*1038*10گرمکیلوگرمتهران45,500

محصولات مفتولی از دیرباز تا به الان، مورد توجه و مصرف بسیاری از افراد قرار داشته‌اند. این موضوع به آن علت است که محصولات مفتولی به ویژه توری گابیون در دسته‌بندی توری‌ها، در عین برخورداری از مقاومت و استحکام بالا، انعطاف‌پذیری مناسب و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند.

به همین جهت محصولات ثانویه بسیاری از آن‌ها می‌توان ساخت. یکی از این موارد، توری‌های آهنی هستند که به کمک اتصال و در هم تنیدن سیم‌های مفتولی به یک دیگر، تولید می‌شوند.

به طور معمول از انواع توری فلزی با هدف حفاظت از مناطق مختلف استفاده می‌شود. در عین حال یکی از انواع توری، تحت عنوان توری گابیون بیش‌تر برای مصارف تزئینی یا جلوگیری از اثرات مخرب سیلاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه به بررسی قیمت انواع توری گابیون و مراکز فروش آن خواهیم پرداخت.

وزن هر متر مربع توری گابیون

توری گابیون که در بازار با نام‌های توری سنگی یا سیل بند نیز شناخته می‌شود، چشمه‌هایی 6 ضلعی یا زنبوری داشته و بکارگیری آن سبب این امر می‌شود که از سقوط سنگ و آواره در جاده و راه آهن جلوگیری شود.

رول‌های توری گابیون با عرض 1 تا 3 متر و طول 40 تا 50 متر تولید می‌گردند و وزن آن‌ها مابین 1 تا 1.9 کیلوگرم می‌باشد.

مرکز فروش گابیون در تهران

در اقسی نقاط ایران، مراکز بسیاری وجود دارد که به تولید و فروش گابیون مشغول هستند؛ چراکه هر قدر تقاضا برای محصولی بیش‌تر باشد، میزان بیش‌تری از آن عرضه خواهد شد.

استان تهران نیز به عنوان پایتخت ایران، یکی از مراکز مهم در تولید و عرضه این محصولات به حساب می‌آید و توری‌های گابیون را با قیمتی در حدود 26 تا 37 هزار تومان به فروش می‌رساند.

قیمت گابیون در رشت

توری گابیون به علت دارا بودن ویژگی‌هایی همچون استحکام زیاد و مقاومت در برابر زنگ زدگی دارای محبوبیت بسیاری هستند.

همچنین، علاوه بر آن‌که استفاده از توری گابیون پر شده از سنگ‌های طبیعی سبب جلوگیری از نابودی محیط زیست و فرسایش خاک و دفع انرژی سیلاب خواهد شد، در بسیاری از موارد به عنوان المانی تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت در بسیاری از شهرهای ایران همچون رشت، توزیع می‌گردند.

قیمت دستگاه توری گابیون

برای ساخت توری‌های گابیون از دو روش دستی و خودکار استفاده می‌شود. در روش خودکار نیروی انسانی در تولید توری نقش ندارد و برای تولید توری به کمک آن، ابتدا مفتول را در دستگاه قرار می‌دهند و پس از آن روکش دهی انجام می‌شود.

سپس حصاربافی مفتول صورت می‌گیرد و چشمه به وجود می‌آید. دستگاه توری گابیون بسته به فناوری تولید آن، تجهیزات و برند تولید کننده، امکانات و غیره، قیمت‌گذاری می‌شود.

تولیدی توری گابیون در تهران

توری گابیون دارای مقاومت بسیاری می‌باشد؛ به همین خاطر در ساخت دیوار و ستون کاربرد دارد. همچنین در بسیاری از مواردی که زیبایی ظاهر اهمیت داشته باشد، از توری‌های گابیون استفاده می‌نمایند.

مقاومت نسبت به خوردگی و زنگ زدگی نیز خود مزید بر علت خواهد بود که این توری کاربرد بسیاری داشته باشد و مراکز بسیاری برای تولید آن اقدام نمایند.

توری گابیون اصفهان

در مواقعی پیش می‌آید که در شهرهای مختلف، مواد اولیه با قیمت‌های متفاوتی تامین می‌گردد یا از تجهیزات یا دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. همچنین هزینه نیروی انسانی در شهر به شهر متفاوت خواهد بود.

بدین ترتیب در شهرها و مراکز مختلف، توری گابیون با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌گردد. برای مثال قیمت توری گابیون اصفهان در حدود 39 هزار تومان است.

قیمت توری پرسی

توری پرسی یا فنس پرسی یکی از انواع توری‌های پرکاربرد است که مفتول‌ها در آن به شکل تار و پود به هم دیگر بسته می‌شوند و به علت وجود جوشکاری در آن‌ها، از مقاومت قابل توجهی برخوردار می‌باشند.

توری پرسی در سایز و ضخامت‌های مختلفی ساخته شده که به همین ترتیب قیمت نهایی آن نیز متغیر خواهد بود. به طور کلی قیمت این توری آهنی در بازار چیزی حدود 31 هزار 650 تومان می‌باشد.

آیا آهن باکس در ازای خرید توری گابیون فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید توری گابیون تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت توری گابیون در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از درب کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

سایر محصولات مفتولی