گروه صنعتی درپاد تبریز

یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هر ساختمانی شامل تجهیزات فولادی آن می شود. از این تجهیزات می توان به میلگرد اشاره کرد. از گذشته تا کنون مهندسین ساختمانی و معماران دغدغه زیادی درباره تهیه میلگرد و نحوه تشخیص بهترین محصول داشته اند. اگر شما نیز در صنعت ساختمان سازی مشغول به فعالیت هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ادامه این مقاله از آهن باکس را مطالعه فرمایید.

کارخانه فولاد درپاد تبریز

کارخانه فولاد درپاد تبریز برای نخستین بار در 25 سال گذشته در استان آذربایجان شرقی به روی کار آمد. این کارخانه در طول این سال ها به ساخت محصولات فولادی کاربردی برای ساختمان سازی و خودروسازی مشغول بوده است. یکی از مهم ترین وجه های تمایز این کارخانه با سایر مراکز تولید کننده مشابه، در درصد خلوص تولیدات آن است.

تولیدات کارخانه فولاد درپاد تبریز با درصد خلوص بالای 90 به دست مشتریان می رسد. این کارخانه درون خود دارای واحد های سنجش کیفی متعددی است. هر کدام از این واحدها متغیرهای مختلفی مانند وزن، درصد خلوص، ابعاد و غیره را مورد بررسی قرار می دهند.

میلگرد درپاد تبریز

میلگرد درپاد تبریز کیفیت بسیار بالایی دارد و همین امر باعث می‌شود تا طرفرداران بسیار زیادی در بازار مصرفی داشته باشد. میلگرد درپاد تبریز در نوع آجدار در استانداردهای A2 و A3 تولید می‌شود. این محصول در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22 و 25 تولید می‌شود. تولیدات این کارخانه طبق استاندارد ISIRI3132 تولید می شوند. میلگرد کلاف و میلگرد ساده نیز از دیگر محصولات کارخانه فولاد درپاد تبریز به شمار می آید.

میلگردهای A2 و A3 برای مقاصد ساختمانی و با هدف مسلح کردن بتن به کار می‌روند. آج موجود روی این محصولات باعث درگیری بین بتن و میلگرد می‌شود. به علاوه؛ بتن یک ماده ترد به حساب می‌آید که مقاومت فشاری بسیار خوبی دارد اما در برابر تنش‌های کششی بسیار ضعیف و شکننده است.

میلگرد درپاد تبریز محصولی است که با قابلیت مقاومت در برابر تنش کششی که در درون بتن قرارگرفته و باعث اصلاح ضعف بتن شده و تا حد مناسبی جلوی شکننده ‌بودن آن را می گیرد.

قیمت میلگرد درپاد تبریز

قیمت میلگرد درپاد تبریز به عوامل متعددی بستگی دارد. از این رو نمی توان برای آن یک رقم ثابت را در نظر گرفت. افت و خیز قیمت جهانی دلار و یورو نیز با تاثیر بر مبلغ مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه، می تواند نرخ تعیین شده برای فروش میلگرد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین؛ با افزایش تقاضای بازار جهت خرید این محصولات و کاهش میزان آن در بازار داخلی، افراد مجبور به پرداخت پول بیشتری خواهند شد. به علاوه باید در نظر داشت که قیمت خرید مواد سازنده میلگردهای ساختمانی نیز در دسته این عوامل تعیین کننده قرار می گیرد.

وزن میلگرد درپاد

وزن میلگرد درپاد تبریز بر روی ایمنی و استحکام ساختمان تاثیر بسزایی می گذارد. مهندسین ساختمان توصیه می کنند که ضخامت و وزن میلگرد بیش از حد کم نباشد. کم وزن بودن میلگرد باعث می شود تا در اثر بروز بلایای طبیعی مانند زمین لرزه و سیل ساختمان به راحتی دچار ریزش نشود.

از طرفی تهیه میلگردهای بیش از حد سنگین باعث کند شدن روند ساختمان سازی می شود؛ زیرا حمل و نقل و نصب آن نیازمند نیروی انسانی و انرژی بیشتری است. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این سازه ها برای ساختمان خود با یک فرد متخصص مشورت داشته باشید. کارخانه درپاد تبریز با رعایت استانداردهای روز دنیا و کشورهای اروپایی توانسته میلگردهایی با وزن کاملا متعادل را به تولید و عرضه برساند.

گواهینامه ها و افتخارات گروه صنعتی درپاد تبریز

  • استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کفیت ایزو 2008-9001 برای تولید میلگرد در پاد تبریز، لوله و پروفیل فولادی، ورق گالوانیزه
  • استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001-2007
  • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 3132 برای تولید میلگرد
  • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 3765 برای لوله های آبرسانی
  • استاندارد ملی ایران شماره ISIRI 7597 برای ورق گالوانیزه

سخن پایانی

برای شناسایی میلگرد درپاد تبریز به دنبال حرف D روی قسمتی از میلگرد باشید. این کارخانه محصولات خود را با این برند حک شده، راهی بازار می‌کند.

محصولات این کارخانه در سایزهای 8 تا 32 وارد بازار می‌شوند و لازم به ذکر است که سایز میلگرد نشان دهنده قطر آن بر حسب میلی‌متر است و متناسب با خواص مکانیکی مورد نظر در پروژه انتخاب می‌شود.

قیمت میلگرد درپاد تبریز نسبت به سایر برندهای میلگرد در بازار، با قیمت مناسب تری ارائه می شود و همین امر باعث جذب متقاضیان زیادی شده است. قیمت میلگرد درپاد تبریز اگرچه به سایز، قطر و … بستگی دارد اما نوسانات ارزی در این زمینه بی تاثیر نیست.