کارخانه بردسیر کرمان

یکی از بزرگ ‌ترین و موفق ‌ترین کارخانه های فولاد در محدوده جنوب و شرق کشور، کارخانه میلگرد بردسیر کرمان است. که میلگرد آجدار سایز 14،16 و 18 مورد نیاز شهرهای مجاور را تامین می کند.

این کارخانه فولادی به جدید ترین، پیشرفته ترین و به روزترین ماشین آلات تولید مقاطع فولادی مجهز بوده و با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و بهره برداری از نیروی فنی و متخصص به عنوان یکی از برترین کارخانجات تولید میلگرد آجدار در کشور در حال فعالیت می باشد. میلگرد آجدار بردسیر در سایزهای 14،  16و 18 در گرید A3 تولید و در بازار عرضه می شود. قیمت محصولات این کارخانه براساس وزن و گرید محصول تعیین و روزانه اعلام می گردد.

میلگرد بردسیر کرمان

میلگرد بردسیر کرمان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین میلگردها در بازار آهن در مناطق شرقی کشور شناخته می شود. میلگرد تولیدی این کارخانه با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، گزینه ای مناسب برای استفاده در پروژه های ساختمانی به شمار می آید.

از جمله محصولات پر فروش این کارخانه، میلگرد 14 بردسیر است که در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد 14 بردسیر را می توانید به صورت شاخه ای با بهترین قیمت  از آهن کیتا خریداری نمایید.

به جهت ایجاد پایداری بیشتر در سازه ها و ساختمان های بتنی بزرگ که وزن زیادی دارند، از میلگرد 16 بردسیر کرمان استفاده می شود. از جمله کاربردهای این سایز میلگرد از کارخانه فولاد بردسیر کرمان می توان به ساختمان های بلند، دکل های نفتی و… اشاره کرد.

با توجه به اینکه بتن در برابر نیروهای کششی تحمل بار زیادی ندارد، می بایست به کمک میلگردهای A3 در صنعت ساختمان بکار گرفته شود. میلگرد سایز 18 فولاد بردسیر کرمان از خواص مکانیکی مطلوبی برخوردار است و به منظور افزایش استحکام بتن به صورت طولی در ستون ها، پی ساختمان و… مورد استفاده قرار می گیرد.

علامت اختصاری میلگرد بردسیر کرمان

در واقع علامت اختصاری میلگرد، شناسه میلگرد و معرف سازنده محصول می باشد. این علامت های اختصاری با هدف تشخیص برندهای معتبر اصلی از برندهای تقلبی روی میلگرد حک می گردد تا خریدار بابت خرید خود اطمینان خاطر داشته باشد. چرا که در حال حاضر کارخانه های بسیاری در زمینه تولید میلگرد در حال فعالیت و تولید می باشند. تمامی کارخانه های تولید کننده میلگرد، علامت اختصاری خود را دارند. KSMR-CO  علامت اختصاری میلگرد بردسیر کرمان و نام تجاری کارخانه است که بر روی بدنه محصولات حک شده است.

استانداردها و گواهینامه های صنایع فولاد بردسیر کرمان

استانداردها و گواهینامه های صنایع فولاد بردسیر کرمان به صورت زیر است:

  • استاندارد ملی ایران به شماره 3132
  • گواهینامه ISO9001-2000 در مدیریت کیفیت
  • گواهی ISO18001OHSAS در مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
  • گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی از سازمان ملی استاندارد ایران
  • گواهی ISO14001-2004 در مدیریت زیست محیطی
  • گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده 1394 و 1395
  • اخذ تندیس واحد نمونه و فعال در سال 1387 از طرف اداره کار و امور اجتماعی استان کرمان
  • اخذ تندیس از همایش رضایت مندی مشتری

سخن نهایی

شرکت صنایع فولاد کرمان (بردسیر) به عنوان اولین و قدیمی ترین صنایع فولادی جنوب شرق کشور در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد. شرکت صنایع فولاد بردسیر کرمان در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ هکتار در شهرستان بردسیر (در فاصله ۶۰  کیلومتری غرب شهر کرمان) آغاز به کار نمود و در سال ۱۳۹۸ به شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر تغییر نام داد.میلگرد بردسیر کرمان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین میلگردها در بازار آهن در مناطق شرقی کشور شناخته می شود. میلگرد تولیدی این کارخانه با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، گزینه ای مناسب برای استفاده در پروژه های ساختمانی به شمار می آید.