قیمت ناودانی پروفیل صنعت ماهان

ناودانی پروفیل صنعت ماهان

بروزرسانی: 13-02-1403

دوشنبه 13 آذرنوع ناودانیطول شاخه (m)درجهوزنواحدکارخانهبارگیریقیمت (تومان)
1ناودانی126152کیلوگرمصنعت ماهانکارخانه28600
2ناودانی 12121104کیلوگرمصنعت ماهانکارخانه28800

چه در ایران و چه در کل دنیا، صنعت ساختمان سازی، مرهون و مدیون مقاطع فولادی می‌باشد. این مقاطع از شمش‌های فولادی و نوردکاری آن‌ها تولید می‌شوند و با تحمل بار وارده به ساختمان و انتقال آن به زمین، مقاومت و استحکام کلی ساختمان را به میزان قابل توجهی بهبود می‌دهند.

پروفیل ناودانی یکی از این جمله مقاطع به شمار می‌رود و با نوردکاری شمش به شکل C یا U در می‌آید.

این پروفیل به صورت پرسی و یا فابریک ساخته شده و در ساخت قاب و پایه، نماکاری ساختمان، تشکیلات دریایی، تجهیزات ساخت و ساز و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارخانه پروفیل صنعت ماهان، یکی از چندین کارخانه‌ای است که در ایران مشغول به تولید این مقطع فولادی می‌باشد. در ادامه قصد داریم قیمت سایزهای مختلف از آن را بررسی نماییم.

ناودانی پروفیل صنعت ماهان

پروفیل ناودانی یکی از کاربردی‌ترین مقاطع فولادی به حساب می‎‌آید و در دو وزن سبک و سنگین ساخته می‌شود. کارخانه پروفیل صنعت ماهان پروفیل ناودانی را در سایزهای مختلفی همچون 8 الی 16 تولید می‌کند و به بازار عرضه می‌نماید.

لازم به ذکر است که به علت آن‌که تمامی مقاطع در این کارخانه مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود، محصول تولیدی دارای کیفیت قابل توجهی خواهد ود.

رصد قیمت ناودانی پروفیل صنعت ماهان در بازار فولاد

یکی از نکات بسیار مهمی که در خریداری محصولات فولادی وجود دارد و لازم است به آن توجه کافی شود، رصد و بررسی بازار آهن آلات است.

این امر به آن علت است که قیمت محصولات فولادی، همواره تحت تاثیر عوامل بسیاری دچار نوسان می‌شود. بدین ترتیب برای آن‌که در هزینه‌ها به حد امکان صرفه‌جویی شود، لازم است پیش از خرید اقدام به بررسی بازار نمود و تامین محصول را در بهترین زمان ممکن انجام داد.

قیمت ناودانی 10 سنگین پروفیل صنعت ماهان

ناودانی سنگین در کارخانه‌های اروپایی مطابق با استاندارد UPN تولید می‌گردد و برای ساخت تیر، ستون، خرپا‌ها، دستگاه و تجهیزات صنعتی کاربری دارد.

این ناودانی در حال حاضر با قیمت تقریبی 26 هزار تومان به فروش می‌رسد و به علت طراحی خاصی که دارا است، نسبت به تکان‌های شدید همچون زلزله مقاومت قابل توجهی دارد و طبق استاندارد DIN1026 ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که ناودانی 10 غالبا در پروژه‌های بزرگ یا نقشه‌های صنعتی کاربرد دارد.

قیمت ناودانی 12 سنگین پروفیل صنعت ماهان

ناودانی 12 سنگین، یکی از جمله ناودانی‌های ضخامت بالا و سنگین است که به همین خاطر دارای مقاومت و قیمت بالا نیز می‌باشد.

ناودانی 12 سنگین تقریبا 26 هزار و 800 تومان قیمت‌گذاری می‌شود و به علت استحکام بسیار بالایی که از آن برخوردار است، در ساخت انواع خرپا، سوله، پل، ساختمان و غیره بکار می‌رود.

قیمت روز ناودانی پروفیل صنعت ماهان

عوامل متعددی منجر به اختلاف قیمت ناودانی و دیگر مقاطع فولادی می‌شوند. علاوه بر مشخصات مکانیکی ناودانی همچون ضخامت، طول، اندازه بال، جان و غیره، عللی همچون نوسانات ارزی، تورم، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، برند کارخانه تولید کننده و دیگر موارد مشابه سبب نوسان قیمتی این پروفیل خواهند شد. قیمت روز ناودانی پروفیل صنعت ماهان به طور تقریبی 27 هزار تومان است.

خرید ناودانی پروفیل صنعت ماهان در هر تناژ و با بهترین قیمت

مراکز فروش آهن آلات بسیاری در سرتاسر ایران وجود دارند که امکان خرید پروفیل ناودانی صنعت ماهان را فراهم می‌نمایند. با یک نگاه ساده و گذرا، به آسانی متوجه اختلاف قیمت آن‌ها خواهید شد.

علت این امر به دلایل بسیاری همچون برند کارخانه، تعدد واسطه در خرید، محل استقرار کارخانه توزیع کننده و فاصله آن از کارخانه تولید کننده و غیره باز می‌گردد.

بنابراین می‌توان  با مقایسه قیمت پیش از خرید، در صرف هزینه‌ها صرفه جویی کرد.

انواع ناودانی صنعت ماهان

ناودانی صنعت ماهان بسته به نیاز مصرف کننده در انواع و دسته بندی‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌گردد. به لحاظ روش ساخت انواع ناودانی شامل ناودانی پرسی و فابریک می‌شود.

نوع اول به کمک دستگاه‌های پرس‌کاری تولید می‌شود و نوع دوم با استفاده از فرآیند نورد و غلتک‌های مخصوص به تولید می‌رسد.

همچنین ناودانی در انواع مختلفی مانند مشبک، ساده، سبک، سنگین، گالوانیزه، آلومینیومی و ضدزنگ ساخته می‌شود.

ناودانی سایر کارخانه‌ها