قیمت ناودانی اسپیرال کوهپایه

ناودانی کوهپایه اسپیرال

بروزرسانی: 06-02-1403

ردیفنوع ناودانیطول شاخه (m)وزنواحدکارخانهبارگیریقیمت (تومان)
1ناودانی 4615کیلوگرمکوهپایهکارخانه32815
2ناودانی 4617کیلوگرمکوهپایهکارخانه32705
3ناودانی 5622کیلوگرمکوهپایهکارخانه31340
4ناودانی 5624کیلوگرمکوهپایهکارخانه31230

ناودانی پروفیلی باز به شکل C یا U است که به صورت فابریک یا پرسی ساخته می‌شود و در جنس‌های مختلفی همچون گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و غیره، عرضه می‌گردد.

نصب ناودانی به آسانی انجام می‌گیرد و به علت برخورداری از مقاومت بالا، در صنایع مختلفی همچون ساخت لوازم نقلیه، ساختمان سازی، ساخت خرپا، ساخت نمای خانه و غیره بکار گرفته می‌شود.

تولید و توزیع این مقطع فولادی، از سمت بسیاری از کارخانجات فولادی همچون فولاد اسپیرال کوهپایه انجام می‌گیرد که در ادامه به بررسی قیمت انواع محصولات آن خواهیم پرداخت.

ناودانی اسپیرال کوهپایه

ناودانی اسپیرال کوهپایه یکی از محصولات با کیفیت این کارخانه به حساب می‌آید و به علت آن‌که در عین برخورداری از کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد، مورد محبوبیت بسیاری از صنایع قرار گرفته است.

ناودانی از 1 جان و 2 بال ساخته شده است که اندازه جان آن، به طور کلی ابعاد پروفیل را مشخص می‌نماید و نهایتا قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارخانه ناودانی اسپیرال کوهپایه در جاده اصفهان-نایین واقع شده است و محصولات خود را مطابق با استاندارد ملی ISIRI و استاندارد DIN آلمان تولید می‎نماید.

قیمت ناودانی اسپیرال در سایزهای مختلف آن

قیمت ناودانی اسپیرال به مشخصات و ساختار فیزیکی آن وابسته است و به تناسب تغییر آن، قیمت نهایی نیز متفاوت خواهد بود.

به طور کلی و صرف نظر از سایز ناودانی، قیمت این مقطع فولادی در بازار آهن، 25 تا 29 هزار تومان است. به علت گستردگی کاربرد این پروفیل در صنعت، قیمت آن نیز اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه هزینه کلی پروژه ساخت و ساز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قیمت ناودانی 5 سبک اسپیرال

ناودانی 5 سبک یکی از سایزهای پرمصرف ناودانی به حساب می‌آید و همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، دارای وزن پایین است. این امر به آن علت است که ضخامت پایینی داشته و تبعا وزن کمی نیز دارد.

لازم به ذکر است که هر شاخه 6 متری از این ناودانی 22 کیلوگرم می‌باشد. قیمت ناودانی 5 سبک اسپیرال به طور تقریبی 28 هزار تومان است.

قیمت ناودانی 6 سبک اسپیرال

یکی از سایزهای پرکاربرد ناودانی اسپیرال، سایز 6 آن است که هم به صورت سبک و هم به صورت سنگین ساخته می‌شود.

این بدان معنا است که چنان‌چه ضخامت ناودانی حاصل شده پایین باشد، ناودانی سبک و چنان‌چه ضخامت زیاد باشد، ناودانی سنگین خواهد بود. قیمت ناودانی 6 سبک اسپیرال که دارای وزن 26 کیلوگرم است و برای هر شاخه در نظر گرفته می‌شود، به مقدار 30 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌گردد.

قیمت روز ناودانی فولاد گستر کوهپایه (اسپیرال)

قیمت ناودانی فولاد گستر کوهپایه، همواره ثابت نیست و تحت تاثیر بسیاری از عوامل دچار نوسان می‌شود. به همین علت است که باید قیمت آن به صورت روزانه استعلام گردد.

از جمله فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ناودانی اسپیرال می‌توان به قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، میزان تورم، نرخ ارز، مقدار عرضه و تقاضا و دیگر موارد اشاره نمود.

خرید ناودانی اسپیرال کوهپایه با قیمت کف بازار

از آن‌جایی که ناودانی اسپیرال کوهپایه، در بازار آهن آلات بسیار شناخته شده است و بسیاری از فعالین در صنایع ساختمان سازی در پروژه‌های عمرانی خود از آن استفاده می‌نمایند، مراکز فروش مختلفی مشغول به توزیع آن هستند.

به تناسب شهر محل سکونت و یا محل پروژه، می‌توانید یکی از مراکز را انتخاب نمایید و به تناسب قیمت، خریداری خود را انجام دهید.

مشخصات ناودانی 6 فولاد گستر کوهپایه (اسپیرال)

ناودانی 6 فولاد گستر کوهپایه اسپیرال، با استاندارد ملی شماره 1-4477 ساخته شده است. علاوه بر آن برای ناودانی‌های سنگین استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 و برای ناودانی‌های سبک استاندارد روسی GOST 8240: 1997  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ناودانی در اندازه و سایز مختلف از 50 تا 60 تولید می‎گردد که به تناسب میزان ضخامتی که دارا است، دارای انواع وزن‌های مختلف خواهد بود.

ناودانی سایر کارخانه‌ها