قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب

قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب

بروزرسانی: 13-02-1403

ردیفنوع تیرآهنطول (m)وزنواحدسایزبارگیریقیمت (تومان)
1تیرآهن 14 جهان فولاد غرب12120شاخه14کارخانهتماس بگیرید
2تیرآهن 14 جهان فولاد غرب12134شاخه14کارخانه30000
3تیرآهن 16 جهان فولاد غرب12170شاخه16کارخانهتماس بگیرید

تیرآهن جهان فولاد غرب؛ کیفیت و قیمت مناسب

تیرآهن ۱۴ یکی از کاربردی‌ترین محصولات فولادی در صنعت ساختمان سازی است که در ساخت ستون‌ها، خرپاها، نعل درگاه‌ها، بیم‌ها در پوشش سقف‌ها و پل‌های لانه زنبوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجتمع جهان فولاد غرب از تولیدکنندگان تیرآهن ۱۴ در ایران است.

این کارخانه در سال ۱۳۸۴ در کرمانشاه تاسیس شده و در حال حاضر با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال مشغول به تولید محصولات فولادی از جمله تیرآهن، نبشی و ناودانی است. این مجتمع در زمینی به مساحت بیش از ۶۰ هکتار احداث شده و ضمن بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته، از نیروی انسانی متخصص و مجرب نیز بهره می‌برد. مجتمع جهان فولاد غرب در حال حاضر یکی از قطب‌های تولید تیرآهن در کشور است که با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، نقش مهمی در توسعه صنعت ساختمان سازی کشور ایفا می‌کند.

مشخصات تیرآهن جهان فولاد غرب

تیرآهن ۱۴ جهان فولاد غرب در وزن ۱۳۰ کیلویی تولید می‌شود که در مقایسه با برند ذوب آهن (اصفهان) اختلاف وزن ۲۵ کیلوگرمی داشته و سبک‌تر است. منظور از اختلاف وزن تفاوت در ضخامت بال، ارتفاع و ضخامت جان تیرآهن‌های تولیدی دو برند است.

سبک بودن وزن تیرآهن تولیدی مجتمع فولاد غرب سبب شده این محصول قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر کارخانه‌های تولیدی داشته باشد. موردی که تیرآهن جهان فولاد غرب را به یکی از گزینه‌های محبوب برای سازندگان ساختمان بدل کرده است.

علاوه بر قیمت مناسب، تیرآهن جهان فولاد غرب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت تولید می‌شود.

تیرآهن جهان فولاد غرب از استانداردهای ملی ایران برخوردار است و همچنین موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی از جمله ISO 9001:2015 و ISO 14001:2015 شده است.

مزایای تیرآهن جهان فولاد غرب

تیرآهن جهان فولاد غرب یکی از گزینه‌های مناسب برای سازندگان ساختمان است. محصولات تیرآهن جهان فولاد غرب دارای مزایای قیمت مناسب، پیروی از استانداردهای ملی و بین‌المللی، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت در تولید و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و مجرب هستند. مجتمع جهان فولاد غرب در حال حاضر یکی از قطب‌های تولید تیرآهن در کشور است که با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، نقش مهمی در توسعه صنعت ساختمان سازی کشور ایفا می‌کند.

از مزایای تیرآهن جهان فولاد غرب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب: یکی از مهمترین مزایای تیرآهن جهان فولاد غرب، قیمت مناسب آن است. این امر به دلیل سبک بودن وزن این تیرآهن و استفاده از مواد اولیه باکیفیت است. موردی که باعث شده تا این محصول به یکی از گزینه‌های محبوب برای سازندگان ساختمان تبدیل شود.
  • کیفیت بالای محصولات: تولیدات تیرآهن جهان فولاد غرب از کیفیت بالایی برخوردارند. این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مواد اولیه باکیفیت و رعایت اصول و استانداردهای داخلی و جهانی تولید می‌شوند.
  • مزایای زیست محیطی: از دیگر ویژگی‌های این تولیدات، جنبه زیست محیطی آنها است. مجتمع جهان فولاد غرب در راستای حفظ محیط زیست، اقداماتی را انجام داده و میزان تولید گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده است.
  • اشتغالزایی: به‌علاوه این مجتمع فولاد غرب کشور با ایجاد اشتغال و تولید محصولات با کیفیت، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه ایفا کرده و با تولید محصولات با کیفیت، باعث افزایش ایمنی ساختمان‌ها می‌شود.

پرسش‌های متداول پیرامون خرید تیرآهن از سایت آهن باکس

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت های ما در قالب شرکت ثبت شده می باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید تیرآهن تقدیم می شود.

از آنجا که قیمت تیرآهن در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

تیرآهن سایر کارخانه‌ها