قیمت میلگرد اطلس گلستان

امروز: 9 اردیبهشت 1403

همراهان گرامی، قیمت میلگرد معراج گلستان، در لیست زیر قابل مشاهده است. شما عزیزان برای اطلاع از بروزترین قیمت میلگرد معراج گلستان، همه روزه می‌توانید به این صفحه مراجعه و برای ثبت سفارش آنلاین و خرید میلگرد این تولیدکننده از طریق دفتر فروش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، اقدام نمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03134038000 تماس حاصل فرمایید.

بروزرسانی: 01-02-1403

ردیفنوع میلگردحالتآنالیزوزنواحدبارگیریسایزقیمت (تومان)
1میلگرد 12 البرز گلستانشاخه آجدارA311کیلوگرمکارخانه12تماس بگیرید
2میلگرد 14 البرز گلستانشاخه آجدارA315کیلوگرمکارخانه1432020
3میلگرد 16 البرز گلستانشاخه آجدارA320کیلوگرمکارخانه1632020
4میلگرد 18 البرز گلستانشاخه آجدارA325کیلوگرمکارخانه1832020
5میلگرد 20 البرز گلستانشاخه آجدارA330کیلوگرمکارخانه2032020

علامت اختصاری: SMGCT

خرید میلگرد معراج البرز گلستان سابق (اطلس گلستان)

بروزترین قیمت میلگرد معراج البرز گلستان و سایر اطلاعات آن شامل سایز، حالت، آنالیز و وزن، در جدول قیمت میلگرد این کارخانه قابل ملاحظه می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید میلگرد معراج گلستان، به سه طریق حضوری، تلفنی و حتی آنلاین، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

در صورتی که قصد دارید درخواست خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، نام و نام خانوادگی، تلفن تماس، محل تحویل بار، تناژ محصول و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را در این فرم سفارش، ثبت نمایید. کارشناسان ما، اطلاعات شما را دریافت و در اولین فرصت به منظور راهنمایی و فروش میلگرد معراج گلستان، با شما تماس خواهند گرفت.

قیمت امروز میلگرد معراج گلستان (فولاد اطلس گلستان)

قیمت هایی که در جدول مشاهده می کنید از دفتر فروش کارخانه معراج گلستان استعلام شده و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، می بایست از طریق تماس با کارشناسان فروش، نسبت به دریافت تائیدیه قیمت اقدام نمایید.

تیم فروش در آهن باکس همواره در تلاش است تا به صورت لحظه‌ای و همگام با نوسانات بازار آهن، قیمت میلگرد معراج (کردکوی) را به سمع و نظر مخاطبین محترم و ارجمند خود رسانده و ایشان را در کسب تجربه ای خوب از خرید محصولات معراج یاری نماید.

فولاد معراج البرز گلستان

میلگرد تولیدی این کارخانه به صورت شاخه ای از نوع آجدار، در گرید A3 و در اندازه های 12 تا 20 mm تولید می شود. میلگرد 14 این کارخانه به دلیل کاربرد بالای آن در صنعت ساخت و ساز طرفداران زیادی دارد. میلگرد این مجموعه در بازار با نام “میلگرد کردکوی” معروف است.

فولاد معراج البرز گلستان یکی از مجموعه‌هایی است که به‌طور تخصصی درزمینه تولید میلگرد فعالیت دارد و در غرب استان گلستان قرارگرفته است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1387 آغاز و میزان تولید خود را به 300 هزار تن در سال رسانده است. میلگرد تولیدی این کارخانه، به‌صورت شاخه‌ای و کلاف در بازار قابل‌عرضه است.

این کارخانه میلگردهای آجدار خود را براساس استانداردهای روسی GOST 5781 ، استاندارد ملی ایران ISIRI 3132، استاندارد آمریکا ANSI/AWS D1/4 و استاندارد کانادا CSA-A23.3-04 و با گرید A3 و طول شاخه ۱۲ متر عرضه می‌کند.

آشنایی با انواع میلگرد

در این ویدیو انواع میلگرد از منظر کاربرد و شکل ظاهری بصورت کامل توضیح داده شده. لازم به ذکر است که کاربردی بودن محتوای این ویدئو، باعث شده تا صدها بار در رسانه های مختلف بازنشر شود. امید است شما نیز با مشاهده این فیلم، ضمن آشنایی با انواع میلگرد و کاربرد هرکدام، با بازنشر آن به توسعه فضای آموزشی رسانه آهن باکس کمک نمایید.

آیا آهن باکس در ازای خرید میلگرد معراج البرز گلستان فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس، نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید میلگرد معراج گلستان تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت میلگرد معراج گلستان در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می‌تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

گزارش بازار میلگرد در 9 اردیبهشت 1403

➖🔺 میلگرد کارخانه‌های مختلف سراسر کشور : قیمت میلگرد اکثر کارخانه ها ثابت و برخی در بازه 50 تا 1000 تومان افزایشی اعلام شد.

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب کارخانه : 100 تا 400 تومان کاهش

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب بنگاه : 100 تا 400 تومان کاهش

قیمت میلگرد سایر کارخانجات

کانال تلگرام قیمت میلگرد اطلس گلستان

جهت مشاهده قیمت میلگرد اطلس گلستان در کانال تلگرام آهن باکس کافی است روی دکمه زیر زده و عضو شوید تا در لحظه از جدیدترین قیمت انواع سایز این محصول مطلع گردید.