قیمت میلگرد شمس سپهر

امروز: 10 اردیبهشت 1403

همراهان گرامی، قیمت میلگرد شمس سپهر در لیست زیر قابل مشاهده است. شما عزیزان برای اطلاع از بروزترین قیمت میلگرد شمس تهران، همه‌روزه می‌توانید به این صفحه مراجعه و برای ثبت سفارش آنلاین و خرید میلگرد این تولیدکننده از طریق دفتر فروش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، اقدام نمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03134038000 تماس حاصل فرمایید.

بروزرسانی: 10-02-1403

ردیفنوع میلگردحالتآنالیزوزنواحدبارگیریسایزقیمت (تومان)
1میلگرد 8 شمس سپهرشاخه آجدارA24.2کیلوگرمکارخانه8تماس بگیرید
2میلگرد 10 شمس سپهرشاخه آجدارA26.5کیلوگرمکارخانه10تماس بگیرید
3میلگرد 8 شمس سپهرشاخه آجدارA34.74کیلوگرمکارخانه8تماس بگیرید
4میلگرد 10 شمس سپهرشاخه آجدارA37.5کیلوگرمکارخانه10تماس بگیرید
5میلگرد 12 شمس سپهرشاخه آجدارA310.66کیلوگرمکارخانه1226800
6میلگرد 14 شمس سپهرشاخه آجدارA314.55کیلوگرمکارخانه14تماس بگیرید

علامت اختصاری: SSS

خرید میلگرد شمس سپهر

بروزترین قیمت میلگرد شمس سپهر و سایر اطلاعات آن شامل سایز، حالت، آنالیز و وزن، در جدول قیمت میلگرد این کارخانه قابل ملاحظه می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید میلگرد شمس، به سه طریق حضوری، تلفنی و حتی آنلاین، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

در صورتی که قصد دارید درخواست خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، نام و نام خانوادگی، تلفن تماس، محل تحویل بار، تناژ محصول و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را در این فرم سفارش، ثبت نمایید. کارشناسان ما، اطلاعات شما را دریافت و در اولین فرصت به منظور راهنمایی و فروش میلگرد شمس سپهر، با شما تماس خواهند گرفت.

انتخاب کارخانه شمس سپهر تهران برای خرید میلگرد، مناسب افرادی است که پروژه آن‌ها در شهر تهران یا حوالی آن قرار دارد. قیمت روز میلگرد شمس سپهر، همه‌روزه به را بصورت آنلاین و لحظه‌ای در جدول بالا قابل مشاهده می‌باشد. این قیمت‌ها مستقیما توسط کارشناسان سایت آهن باکس از دفتر فروش کارخانه فولاد شمس سپهر استعلام شده و بلافاصله در جدول قیمتی منتشر و بروزرسانی می‌شود.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توان برای اطلاع از قیمت روز میلگرد کلیه کارخانه‌های فولادی در سراسر ایران به صفحه قیمت میلگرد در منو سایت آهن باکس مراجعه فرمایید.

کارخانه فولاد شمس سپهر تهران

کارخانه فولاد شمس سپهر در سال 1391 در شهرک شمس‌آباد در شهر ری در حوالی تهران به بهره‌برداری رسید. محصولات این کارخانه بر اساس استانداردهای ملی و روسی به تولید می‌رسند. تولیدات این کارخانه بر اساس پلاک‌های الصاقی و یا ظاهر آن قابل تشخیص است. برند، سایز و روش تولید میلگرد شمس سپهر بر روی پلاک محصول، حک و از این طریق می‌توان میلگرد تقلبی از اصل برند شمس سپهر را تشخیص داد.

کارخانه فولاد شمس سپهر با بهره‌گیری از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن، دانش و تکنولوژی روز، پرسنل مجرب و فنی، محصولات خود را با کیفیت بالا به تولید می‌رساند.

میلگرد تولیدی این کارخانه در نوع ساده، بدون آج و کاملا صاف و نرم می‌باشد. دلیل نرمی این نوع میلگرد، مقدار کربن موجود در ترکیبات شیمیایی آن است.

از ویژگی‌های میلگرد شمس سپهر می‌توان به تنش 2300، گسیختگی 3800 و تغییر شکل 25 درصد آن اشاره کرد. با توجه به قابلیت شکل‌پذیری و شکننده نبودن میلگرد شمس سپهر، می‌توان از آن برای عملیات جوشکاری، خمکاری، مصارف صنعتی و عملیاتی استفاده کرد. به طور کلی میلگرد نوع ساده از انواع میلگرد، نرم‌تر می‌باشد.

نوع دیگری از میلگردهای تولیدی کارخانه شمس سپهر با گرید A3 و A2 وجود دارند که که با توجه به نیمه‌سخت بودن آن‌ها برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به ترکیبات شیمیایی این نوع میلگرد، خم و باز نمودن آن‌ها با محدودیت همراه است.

آشنایی با انواع میلگرد

در این ویدیو انواع میلگرد از منظر کاربرد و شکل ظاهری بصورت کامل توضیح داده شده. لازم به ذکر است که کاربردی بودن محتوای این ویدئو، باعث شده تا صدها بار در رسانه های مختلف بازنشر شود. امید است شما نیز با مشاهده این فیلم، ضمن آشنایی با انواع میلگرد و کاربرد هرکدام، با بازنشر آن به توسعه فضای آموزشی رسانه آهن باکس کمک نمایید.

آیا آهن باکس در ازای خرید میلگرد شمس سپهر فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت‌های ما در قالب شرکت ثبت شده می‌باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید میلگرد شمس تقدیم می‌شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت میلگرد شمس سپهر در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

گزارش بازار میلگرد در 10 اردیبهشت 1403

➖🔺 میلگرد کارخانه‌های مختلف سراسر کشور : قیمت میلگرد اکثر کارخانه ها ثابت و برخی در بازه 50 تا 1000 تومان افزایشی اعلام شد.

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب کارخانه : 100 تا 400 تومان کاهش

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب بنگاه : 100 تا 400 تومان کاهش

قیمت میلگرد سایر کارخانجات

کانال تلگرام قیمت میلگرد شمس سپهر

جهت مشاهده قیمت میلگرد شمس سپهر در کانال تلگرام آهن باکس کافی است روی دکمه زیر زده و عضو شوید تا در لحظه از جدیدترین قیمت انواع سایز این محصول مطلع گردید.