قیمت میلگرد جهان فولاد غرب

امروز: 12 اردیبهشت 1403

همراهان گرامی، قیمت میلگرد جهان فولاد غرب در لیست زیر قابل مشاهده است. شما عزیزان برای اطلاع از بروزترین قیمت میلگرد جهان فولاد غرب، همه روزه می‌توانید به این صفحه مراجعه و برای ثبت سفارش آنلاین و خرید میلگرد این تولیدکننده از طریق دفتر فروش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، اقدام نمایید. جهت اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03134038000 تماس حاصل فرمایید.

بروزرسانی: 12-02-1403

ردیفنوع میلگردحالتآنالیزوزنواحدبارگیریسایزقیمت (تومان)
1میلگرد 10 جهان فولاد غربشاخه آجدارA37.4کیلوگرمکارخانه10تماس بگیرید
2میلگرد 12 جهان فولاد غربشاخه آجدارA39.9کیلوگرمکارخانه1229500
3میلگرد 14 جهان فولاد غربشاخه آجدارA313کیلوگرمکارخانه1429200
4میلگرد 16 جهان فولاد غربشاخه آجدارA316.5کیلوگرمکارخانه1629200
5میلگرد 18 جهان فولاد غربشاخه آجدارA321.8کیلوگرمکارخانه18تماس بگیرید
6میلگرد 20 جهان فولاد غربشاخه آجدارA326.5کیلوگرمکارخانه20تماس بگیرید
7میلگرد 22 جهان فولاد غربشاخه آجدارA335.5کیلوگرمکارخانه2225500
8میلگرد 25 جهان فولاد غربشاخه آجدارA346.5کیلوگرمکارخانه2525500

علامت اختصاری: NFG CO

سفارش آنلاین میلگرد جهان فولاد غرب

بروزترین قیمت میلگرد جهان فولاد غرب و سایر اطلاعات آن شامل سایز، حالت، آنالیز و وزن، در جدول قیمت میلگرد این کارخانه قابل ملاحظه می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید میلگرد جهان فولاد غرب، به سه طریق حضوری، تلفنی و حتی آنلاین، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

در صورتی که قصد دارید درخواست خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، نام و نام خانوادگی، تلفن تماس، محل تحویل بار، تناژ محصول و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را در این فرم سفارش، ثبت نمایید. کارشناسان ما، اطلاعات شما را دریافت و در اولین فرصت به منظور راهنمایی و فروش میلگرد جهان فولاد غرب، با شما تماس خواهند گرفت.

قیمت امروز جهان فولاد غرب

قیمت میلگرد جهان فولاد غرب همه‌روزه در سایت آهن باکس بروز می‌شود. علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید به صورت لحظه‌ای برای استعلام قیمت میلگرد جهان فولاد غرب از طریق شماره تماس‌های زیر با کارشناس دفتر فروش آهن‌باکس در ارتباط باشید.

همچنین قیمت میلگرد سایر کارخانجات فولادی سراسر ایران، روزانه پس از اعلام قیمت کارخانه جهان فولاد کرمانشاه در جداول قیمت سایت آهن باکس درج و همسو با نوسانات قیمت بازار آهن، بروز می‌شود.

توجه داشته باشید در صورتی که قصد خرید میلگرد از کارخانه جهان فولاد غرب را دارید، دریافت تاییدیه قیمت از کارشناس فروش این مقطع فولادی، الزامی است. همانگونه که می‌دانید، نرخ آهن‌آلات، تحت تاثیر عوامل متعددی در نوسان بوده و احتمال تغییر قیمت‌ها تا چندین مرتبه در طول روز کاری وجود دارد.

کارخانه جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه در سال 1393 در 35 کیلومتری جاده کرمانشاه به هرسین با حدود 250 نفر پرسنل بومی، تاسیس شد. ظرفیت تولید میلگرد این کارخانه در حدود 200 هزار تن در سال می‌باشد.

عمده‌ترین و اصلی‌ترین محصول تولیدی این کارخانه، میلگرد است. میلگردهای نوع آج جناقی، آج مارپیچ و آج مرکب در سبد محصولات تولیدی این کارخانه قرار دارد.

میلگرد جهان فولاد غرب از سایز 8 تا 32 و در گریدهای A2، A3 و A4 به تولید می‌رسند.

در این کارخانه، واحدی وجود دارد که کیفیت شمش‌های مورد استفاده در از لحاظ شیمیایی و فیزیکی مورد سنجش قرار می‌دهد. علاوه بر این، واحد کالیبراسیون غلطک‌ها نیز کنترل می‌شود تا خروجی و محصولات تولیدی از کیفیت لازم برخوردار و مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشند.

آشنایی با انواع میلگرد

در این ویدیو انواع میلگرد از منظر کاربرد و شکل ظاهری بصورت کامل توضیح داده شده. لازم به ذکر است که کاربردی بودن محتوای این ویدئو، باعث شده تا صدها بار در رسانه های مختلف بازنشر شود. امید است شما نیز با مشاهده این فیلم، ضمن آشنایی با انواع میلگرد و کاربرد هرکدام، با بازنشر آن به توسعه فضای آموزشی رسانه آهن باکس کمک نمایید.

آیا آهن باکس در ازای خرید میلگرد جهان فولاد غرب فاکتور رسمی صادر می کند؟

آهن باکس نام تجاری سایت ما بوده و کلیه فعالیت های ما در قالب شرکت ثبت شده می باشد. لذا فاکتور رسمی در ازای خرید میلگرد جهان فولاد غرب تقدیم می شود.

مزیت خرید از سایت آهن باکس چیست؟

از آنجا که قیمت میلگرد جهان فولاد غرب در بازار آهن کاملا شفاف می‌باشد، نمی‌توان قیمت را بعنوان یک مزیت مطرح نمود. بزرگترین مزیت خرید از سایت آهن باکس، تیم حرفه‌ای و با سابقه پشت این سایت است که خریدار با اعتماد کامل می تواند سفارش خود را تکمیل نماید.

چرا در برخی موارد قیمت‌ها از کارخانه بیشتر است؟

خریدارانی که به صورت خرد، سفارش خود را ثبت می‌کنند، دقت داشته باشند که سفارش ایشان از انبار بارگیری خواهد شد که مشمول هزینه‌های انبارداری نیز می‌شود.

گزارش بازار میلگرد در 12 اردیبهشت 1403

➖🔺 میلگرد کارخانه‌های مختلف سراسر کشور : قیمت میلگرد اکثر کارخانه ها ثابت و برخی در بازه 50 تا 1000 تومان افزایشی اعلام شد.

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب کارخانه : 100 تا 400 تومان کاهش

🔻 میلگرد ذوب آهن اصفهان درب بنگاه : 100 تا 400 تومان کاهش

قیمت میلگرد سایر کارخانجات

کانال تلگرام قیمت میلگرد جهان فولاد غرب

جهت مشاهده قیمت میلگرد جهان فولاد غرب در کانال تلگرام آهن باکس کافی است روی دکمه زیر زده و عضو شوید تا در لحظه از جدیدترین قیمت انواع سایز این محصول مطلع گردید.